Pride 2010!

Klockan skulle ringa vid halv 9 men jag vaknade halv 11 med panik i lördagsmorse.
Ellen hade ringt flera gånger och vi skulle åka med 12.25 tåget.
Men tur att jag försov mej för jag kollade nogrannare på tågtider sen och om jag skulle kommit upp i tid och vi skulle ha tagit den vi skulle så skulle det varit ett byte och tagit 50 min längre tid.
Så vi tog den andra efter det :)
Ibland är det faktiskt bra att försova sej ^^

Började med bira vid 12 tiden och sen kom Ellen upp och började hon med.
Man var ju inte direkt nykter när man kom fram till tåget och absolut inte när man kom fram till sthlm xD
Men kul var det.
Och så klart var vi tvugna att stanna vid t-centralen och köpa ett par öööl och njuta av dom innan vi gick vidare nånstans.
Efter lite letande så kom vi fram till Prideområdet och det var bra med folk om man säger så :)
Satte oss på gräsmattan och började öla vidare.
Mikkis kom och sa hej till oss också och hon blev kvar hela kvällen med oss och följde med oss in på Festivalområdet.
Fan 400kr för bara några timmar var inte mycket att uppleva, om man ska dit så ska man nog vara där alla dagar och se allt och inte bara en kväll.

Vid 12-1 drog vi därifrån och sen blev det donken :)
Vi skulle få skjuts men han hitta in i sthlm så vi blev sittands 4 timmar väntandes jag och Ellen, ASG!
Men det löste sej ju till slut iaf, men jävlar vad jag va grinig och sur alltså.. haha xD

Jaja nej men skoj var de väl och när jag kom tillbaks till västerås lite efter 6 på morgonen så var jag tvungen att lägga mej och fick 1,5 tim sömn innan jag skulle packa grejjerna från claes och åka hem hit.
Usch vad tråkigt att vara tillbaks till skultuna, bläääää!!
Jag hade de ju bra mitt i stan fan :/
Jävla skit!

Men nu så har jag faktiskt fått två visningar på lägenheter :D
Tackat ja till både så hoppas att man får nån av de, bryr mej inte om vilken, bara jag får nått eget med okej pris och yta att bo på så är jag nöjd.
Vet inte ens hur lägenheterna ser ut, tackar bara ja på en gång :)

Nej nu ska man försöka börja leva, ta en dusch och gå hem till mammsen och hälsa på kanske..

TJiohejj!





FRamme i sthlm njuter vi på öööl.. mumma!


Frammeee!

Mikkiiiis!

Sexy Bitch ;)







Barbiedocka vafan xD

Babsaaaan :D







Var mycket folk mot kväll iaf ^^ 


Och så hamnade vi åå QX så klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0