White Friday!

Yes, idag så får levern lite semester, faktiskt HELA helgen.. troligtvis xD
Har iaf bestämt att ha en nykter helg denna helg, lycka till till mej men ja, jag lyckas nog ^^
Tänkte idag så ska jag ha lite filmkväll med mammsen sen träffa Ellen och bara chilla, och imorn tänkte jag ha lite hemmakväll för mej själv och fixa och sy med min klänning, men jag lär ju bli sugen på utgång imorn ändå, hahaha ja man får ju se va som händer och fötter :P

I onsdags så stack jag hem till Claes med liten hejdåpresent som har verkade tycka om :D
Köpte sexspelet som han kunde spela med tjejen sin som han ska flytta till och i den innehöll det två spelgubbar och tärning och massa siffror och saker man skulle göra om man hamnade på nån spec siffra som tex: "be din partner gnida sitt underliv mot ditt ansikte" hahaha.
Lixom.. ja precis, SEXspel var det ju, hoppas ni får trevligt med det ;)
Vi drack bara och snackade massa skit och åt lite pilsnerkorvar som jag blev asgasig i magen av heeeeela kvällen, haha seriöst, fråga Emmelie, hon vet xD
Senare kom ju hon och sen gick vi till Tabasco och snackade skit och tog en öl där och jag träffade min favvokändis, eller ja en kopia till henne, Sandra Bullock, alltså hon såg EXAKT likadan ut som henne i ansiktet och håret, alltså allt, kindbenen, käkbenen, näsa, ögon, mun.. ja ALLT.
Jag kunde inte sluta titta på henne, kändes som jag satt och pratade med riktiga Sandra Bullock, haha.
Så klart den finaste kvinnliga skådespelaren är hon lätt!
Iaf sen efter en öl där så drog vi till Bill&bob och där var det helt okej.
Claes var snäll som bjöd på öl och vi satt och drack och babblade gojja och sen kom Daniel dit också och umgicks med oss :)
Sen försvann vi hem till Claes efter allt stängde och där blev det en öl och massa prat och Claes och Emmelie lagade burgare men jag gick dit och norpade åt mej några lökbitar och sen dög det för mej, haha xD
Slocknade som en stock gjorde man iaf hur som helst.

Vaknade upp och JIPPIIIIII, inte alls bakis :D
Var så skönt, så tog bussen hem och då blev det ju så klart kebab med bröd.
Jag är besatt av det "lite kött, mycket sallad, svagsås" alltså.. MUMS MUMS MUMS!
Hem till mor igår med, alltså.. vad jag är där varje dag, tänkte jag på nu xD
Men vi har ju våran paradisehotel att se på och ju fler desto roligare ^^
Färgade lite hår på henne och drack kaffe poch sånt trevligt :)

Pappsen springer runt här som en galning och babblar och frågar saker och vafan, man får inte ens sitta ifred och skriva sin blogg så man kan ju inte ens tänka eller nånting när en annan måste ha svar stup i kvarten.
Ge mej egen lägenhet... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suck.. jaja ska snart käka lite och klä på mej sen cykla eller gå iväg.. tror jag tar med en promenad faktiskt denna gång ^^

Tjohejj!







Claes.. vad du gööööra?`xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0