A little wooorld!

Världen är bra liten... iaf västerås.
Haha.. bara för kul.
Tänk att man alltid träffar på nån som känner samma personer, det slutar ju aldrig.
En som började på bageriet för ett tag sen som är störtskön och som man haft massa prat med..
Men idag så kom vi in på tidigare saker i vårat liv och fick reda på att hon har varit tillsammans med en av mina föredetta polares bror i flera år...
Helt sjuka saker man fick reda på om den "familjen" :O
Fett scary.. tur att man inte kom dom närmre.. helt sjukt.. vidrigt!
Gaaaaaaaaaaahh!
Snacka om att jag baraaaa blev helt chokad... har funderat ofta.. men trode aldrig att det kunde vara sant.. usch!

Jaja nog om de... idag.. tröttnisseeeeeeee!!!
Som vanligt försover man sej.. men ingen bryr sej.. jag har tur.
Inte gjort så mycket idag.. mest glidit runt på bageriet.. finns inte så mycket att göra just nu så jag fick sluta tidigare pga att fixa massa annat kaos som händer just nu.
Blev att kolla lite på stan på samma gång, hittade inget.
Hem och sova nån timma och sen laga mat och matlåda... duscha.. och nu sitter man här.. dörtrött och grannarna har dunderbas på tvn.. IGEN.
Och så måste ju elefantkvinnan ovanför mej gå med hälarna lite extra hårt på golvet.
Varför går folk så?
Har dom problem med fötterna??
Yeye.. hamnar inte i säng fören vid halv 1 pga dom som vaaaaanligt.. blir toookig.
Och varför jag klagar på dom här är för att jag inte vill klaga på dom personligen.
Palla vara en surpuppagranne!
Måste ha öronproppar.. glömde dom hos mamma.. morrrrr!

Imorgon blir det mycket att göra.
Blir upp tidigt och sen ska man hem till pappsen och laga tacos och sen blir det stan och köpa mat till Drina och sen blir det att hjälpa Fatima med massa saker och så övernattar hon väl över här hos mej :)
Ska bli skojjsigt.. så som vi flummar.. hahaha..

På tordag blir det en toppendag... får man hoppas.
Blir upp tidigt och sen iväg och bowla med alla på bageriet.. ja.. alla som är där så att säga, de flesta har ju tagit semester.
Och sen blir det stan med Bella :D
Blir att fira nyår hon och jag... vart fan vi ska och med vilka har vi ingen aaaaning om.
Vi vill på kryssning.. men nu är det för sent för att boka.. suck.
Men nästa år så ;)


Boppobidopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0