Varför?

"men fattar inte varför du ska umgås med såna töntar"

haha... lät ju bara kul... men han har nog rätt.. jag fattar inte riktigt heller :)
Känns jävligt tragiskt och deppigt att man måste säga upp kontakten med vissa... men om man flera gånger märkt att man vill vara vän med dom mer än vad dom vill vara med en så finns det ju inget annat att göra.
Riktigt jävla tråkigt är det fan.. men jag tänker inte finnas när det bara passar dom som jag alltid har gjort vafan.
Nu är det slut på det för pallar inte finnas mer för andra när dom inte finns för mej.

Thats life vafan :P
Det går ju vidare och nya människor träffar man ju alltid... som tur är.

Snacka om trött man varit idag.. fattar fan inte.
Jag har sovit i 7-8 timmar och jag är tröttare än när jag sover 4 timmar.
Har iaf haft en superdag på jobbet, och nu är man hemma.
Dötrött.. blääää.. men inte sova än.. då kan jag inte sova inatt.

Jag saknar fatima på jobbet faaaaaaan.. men tur att Maria finns där som precis börjat där.
Snacka om brud med humor.. haha.. såna fler behövs runt omkring mej fan xD

Blir att träffa Bella snart :)
Ska hem till henne på lite kaffe och spela lite spel som tydligen är skitkul.. enligt henne, haha.
Får man se om hon har rätt då xD
Jag är slö idag så jag tar bussen dit som bara tar en minut.. hahahhaha :P

Imorgon blir det jobba tidigt men sluta skittidigt också.. vid 12... niiiice!
Blir att åka till willys och handla käk och sen till mej och luncha med Fredrik.
Länge sen man såg honom, ska bli kul.
Undrar om man ska partajja lite imorn då.. eller kanske på lördag?
Får se får se... :)

Tjohejsaaannnn!

Nehe.. nu ska jag få i mej lite mat..  pallar inte laga nått ju.. mackor får duga xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0