Down down down!!

Just nu.. precis denna dag så har det mesta baaaara gått åt helvete!
Berg och dalbana, och nu går det bara neråt.
Hmm, antar att det blir så när man känner sej en aning lyckligare än vad man brukar.
Man ska aldrig bli för glad för man vet att nån dag så bara smäller det och man är olyckligare än någonsin.
Nåja, så jävla olycklig är jag inte, mer besviken, irriterad och orolig.
Jag hoppas på det bästa, och tackar er alla som står vid min sida och håller tummarna för mej.
Ni är guld värda <3

Iaf... försov man ju sej imorse, älsklingbäbisen har jamat denna natt mer än vanligt, fattar nada.
Men men, ingen som sa nått bara för att man va en timma sen, skönt.
Och sen blev dagen fuckedup efter ett samtal.
Men men, inte ska man dö av depp för det.
Försökte göra det bästa av situationen genom att ha så mycket som helst att göra på jobbet så man kunde tänka på lite annat och det lyckades man ju med iaf :)
Efter det blev det träna lite och sen hem och fundera.
Bad Bella komma hit senare och bjöd henne på kycklingsallad hon tyckte var supermums :)
Sen blev det kaffe och mumssaker :D
Sen kikade Kim förbi ett tag, var kul att snacka lite med han igen :)

Imorgon får man hoppas på lite gladare nyheter, eller så kan det ju bara bli värre.
Haha, helt sjukt.. jag skrattar åt situationen, jag orkar inte vara arg mer xD

Äh.. det kunde ju ha varit värre... eller?
Jooo det kan alltid vara värre.. livet går vidare :D

Nu bidde de duscha och sen tv och söööömn!

Natt natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0