Hissar i fisen!

Haha, bara för att jag började asgarva och Fatima på jobbet fattade iiingenting och trode jag garvade åt annat.
"Höööörde du, höööörde du??" frågar jag henne garvandes...
Hon garvar och svarar bara "jaaa.. du ba "sjuukt".."
ASG.... Jag bara "men neeee jag ba "Vem fan hissar i fisen??" sa jag"
Haha jag tyckte de var dökul..
Nån hade fisit i hissen kände vi när vi skulle in igen efter vi rökt.. skulle säga "vem fan fiser i hissen" men blev ist "vem fan hissar i fisen" hahaha, jaja jag tyckte iaf att det va skitkul xD

Iaf så började hon och jag umgås i tisdags.. hon började i måndags.
Snacka om att vi klickade på en gång och nu pratar vi om allt mellan himmel och jord ^^
Till och med så gnäller arbetsledarna att vi umgås för mycket.. "det blir för fnissit".. lixom HALLÅÅ.. fan ska man stå och sura medans man arbetar som de flesta andra eller??
Sjukt ju, mycket roligare om man kan skratta och skojja ihop medans man arbetar.. men det får man tydligen inte.
Haha iof kan det ju bero på att vi råkade köra lite race hon och jag med servitrisvagnen med vidglas på så vi råkade komma åt en vägg så matrester flög åt helvete och 7 st glas krossades..
Vi kunde ju inte göra annat än att titta på varanda och asgarva.
En jävla surgubbe kommer och säger "AAAA ni lekte"... hur fan visste han de när han inte ens va där?
IDIOT!! Han är en av de som är supersura och gnälliga där... inge livglädje alls.
Springer till chefen och skvallrar som en jävla kärring lixom om nått är fel ist för att ta det med den personen...
Men iof så är ju såna människor rätt så roliga att ha på en arbetsplats för dom irriterar sej på en hela tiden när dom ser hur roligt man har det, hahahaha..
"DET VAR ETT JÄVLA TJATTER" ryter han och går ut från matsalen bara för att jag och Fatima pratar och skrattar åt saker.. "JAAA" svarar en annan jävla surtant och vi bara skrattar åt henne.. haha.
Fan tråkiga människor.. gå och göm er nånstans :P


Och snart så ska man flytta..
elr iof så har jag typ gjort det redan men mammsen och pappsen har varit där och tapetserat nu i två daar :D
Tack till dom som ställer upp och gör det för mej.. ni är bäääst <3
Imorn blir det massa grejjer att köpa.. ska bli riktigt skojj.. men drygt på samma gång.
Lilla missen Drina och jag flyttar in på söndag för ska börja jobba tidigare nu på måndag och framöver.
 
Kommer kännas lite sorligt att sova sista natten hos pappsen, haha.. men jag kommer ju hälsa på ofta iaf.

Skönt med kort atrbetsdag imorgon :D
Men drygt att dra dit när det är sååååååååååååå kallt..
Spelar ju ingen roll hur mycket kläder man har på sej fan.. fryser ju endå :(

Nej nu blir det fan korv me bröd.. fett hungrig xD

Hoppas ni alla får en supertrevlig helg..

Tjohooo!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

på ett arbete jobbar man el? Du är så splittrad lilla vän.

2010-12-06 @ 23:43:00
Postat av: me!

Haha jaa det är klart att man jobbar där och gör det man ska, men man kan ha kul samtidigt och skratta ihop så går arbetet oftast fortare och dagen med.

Och du din anonyma tönt.. antingen så läser du mina blogginlägg och kniper igen.. eller om du har nån åsikt så kan du skriva ditt namn med.



2010-12-07 @ 10:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0