Juuul!

Julafton imorgon då..
Just nu sitter jag hemma hos pappsen.
Ska snart sätta upp julgran med honom och fixa köttbullar och sen blir det att äta hemlagad burgare senare :)
Kanske nån film, om jag orkar.. sååå trött och bakis idag :/

Fatima kom till mej igår efter jag varit och julshoppat med mammsen och allt.
Fan så roligt vi hade, och tiden bara försvann iväg ju.
Kändes som vi hade suttit en halv timma och snackat hos mej men det var i över tre timmar.
Hur kan tiden gå så fort? Scary!
Iaf så hamnade vi på stans störa fjortiskrog.. silk.. aaahahha.
Men snorungarna sket vi i, vi hade askul iaf.
Dansade som idioter och flummade runt.
Tack för en superkul kväll.. detta måste vi snart göra om igen ^^

Imorse dog jag nästan... varför blir jag så bakis nu för tiden?
Drygt juuuuu!
Och så vaknade jag och såg att jag hade missat samtal från pappsen och syrran.
Ringer pappsen och han ba "jag är utanför dej nu så jag kommer upp"..
Jag bara.. "NOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
Bara att stiga upp då helt död och börja fixa och dona.
Syster kommer en halvtimma senare och så blev det att raka skallen på henne typ så håret skulle bli nice.
Senare blev det att handla lite och nu så sitter man ju här.

Jaha... vadå.. god jul eller?
För mej är de det.
Men inte för många andra som förtjänar att ha en bättre än andra.
Så god jul till er och mina nära och kära som jag älskar..

Fatima <3






ist för att stå i kö och trängas med alla småttingar så stod vi och flummade oss lite i rökrummet tills alla hade gått ut därifrån ^^ 

Snacka om att det SYNS att jag inte solat på flera månader xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0