Nyyyttt åååårrr!

Imorgon... nyår.. suck!
Vad firar man?
Att jorden snart går under? haha :P
Yeye.. blir nyår med Bella, Mimi, och Åsa imorn, hennes pojke och hans polare.
Vi ska käka först, laga tacos, dricka lite.
Sen blir det fest och sen kanske utgång.. jag vill dansa ^^
Men men, vi får se hur vi gör.

Idag så har man gått upp tidigt, iväg och bowlat med jobbet.
Jag blev trea av alla oss åtta som körde.. de ni ;)
Jag trode jag skulle vara sämst men jag var ju inte det.
Var iaf hur kul som helst.
Var nere vid stan halv tolv och gick runt lite och titta med min arbetskamrat Hero :)
Hon är så sööööt.. hon är som en liten mami till mej på jobbet juuu :)
Gick och tittade på lite kläder med henne på barnavdelningen och jag hittade en klänning därifrån, hahaha.
Jo så sant så.. så jag prövade den och köpte den xD
"De där är ju inte till baaaarn" sa Hero bara, haha.. nej den passade ju mej perfekt ^^
Blev att möta Bella sen och då fick jag med mej en tröja, ett par assnygga pumps, smink, ring, armband och väska ^^
Efter fyra timmar på stan så blev vi trötta som satan och drog hem.
Så nu har man bara legat hemma hela tiden, mosa lite tacorester som jag norpade med mej när jag var hos pappsen och mosade det igår  ^^

Tralalalalaaaa... asdåliga filmer på tv också.. uuuuhh!
Kanske ska man mosa i öronpropparna och lägga sej ner och sova några timmar?
Vilket inte gååååår för så vaknar man ju astidigt imorgon och blir dötrött på kvällen..
Får vänta till två iaf.. så man inte vaknar innan tio.

Poker kanske? :)

Tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0