Tooo faaaast!

Jaha, nu är helgen slut..
Gick ju jävligt fort.
Blir att jobba i veckan och sen mellandagarna med, varför ska man ta ledigt för?
Sparar hellre mina lediga dagar när jag väl ska göra nå spec :)

Helgen har ju varit skojj iaf.
Blev hem till Nadia i fredags och där var Joanna och sen kom Dennis dit med Janina :)
Blev massa förfest där och sen drog vi till W&B.. haha hata stället.. men BMB hade tydligen nå skit där så då hade man ju inget annat att välja mellan.
Krogarna här i v-ås är ju inte direkt nå höjdare om man säger så.
Var iaf på W&B ett tag, sen drog jag till pitcures och där var Bella.
Vi blev iaf en aning för packade, haha.
Och verkar som att alla var lite för fulla i fredags så som alla gjorde bort sej xD
Attans.. men men, livet går vidare juuu!!

I lördags så hade jag ångest som bara den.
Sov hela dagen och mosade panpizza sen drog jag hem till Bella och tittade på robinsson och rätt vann ju :)
Sen blev det film och massa flum och skratt.. vi är så jävla omogna.. men det är skitkul ;)

Upp i tid idag och städade massa och fixa massa god kycklingsallad och sen kom mammsen och pappsen på besök och fikade lite och så.
Tvättade massa kläder idag också, nice när tvättstugan är i samma trapp, behöver man inte ens ta på sej jacka och en massa ;)

Och nu så har dagen gått.... går för fort.
Imorgon ska man upp tidigt också... bläää.
Men men... kunde ha varit värre :)

Nu blir det film och macka.. kanske ska man göra ungspannkaka? skitgott ju :D
Tjoheeejjj!!

Nadia and meee ^^

Nadia & Joanna är crazyyy


Janina & Joanna ^^






Super på gitarr med superröst ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0