Yeeeyy!!

Snacka om kul helg man haft!
I fredags så var det upp och skutta och åka iväg med syster och shoppa lite.
Blev mer än planerat, haha.
Men men, thats life.. man lever bara en gång ;)
Efter shoppandet så blev det hem hit och så fastnade vi framför webcamen, haha xD
Eller... min syster fastnade om man säger så :P
Och så kom Bella hit senare som inte direkt var planerat xD
Men blev fett sugen på Bmb så fixade iordning mej fort och sen var det att bara börja hinka.
Drina trivs så mycket bättre när det är massa folk och ljud runt henne så då tänkte jag att då blir det inga problem att föra lite liv och förpartajja lite här.. och det var det ju inte :)
Alexander kikade förbi en liten stund också men sen blev jag och Bella själva och partajjade och garvade åt sjuka saker som vanligt, hahahaha.
På Bmb så var det ju superskojj, vad jag minns iaf xD
Träffade kul folk och sen blev det taxi hem och snacka om att jag mosade tacorester.
Och måste ha slocknat jävligt fort när jag la mej ner i sängen.

Vaknade upp och trode jag var död vafan.
Döbakis och jag hade inte ens druckit mycket.
Orkade inte ens lyfta armen och så slocknade man om ett par timmar.
Mammsen var på G hit och då var det bara att skutta upp och bli människa igen.
Hon kom hit med en blomma till köket och vardagsrummet :D
Blev så fiiinfint.
Sen diskade hon upp min disk och torkade lite damm och så, haha.
Slapp jag göra det som var så bakis xD
Syster kom hit senare och då blev det att färga håret på henne och tog svart färg av henne för att färga det mörka på mej, och det blev rätt så nice faktiskt med svart ist för... röd.. brun?
ja jag vettefan vad jag för färg tidigare.
Mosade lite panpizza sen och tvingade syster att äta fasst hon spydde nästan, hahahha.
Fan jag kunde ju koka korv och grejjer åt henne men hon sa att panpizza blir bra, haha får hon ju skylla sej själv vafan xD

Gick iväg senare och mötte Bella och så gick vi hem till mej för att se finalen av idol.
Vi hade ju massa godsaker så det var bara att moffa :D
Sen våran jävla humor alltså... sitter och tar massa bilder och asgarvar åt oss själva och varandra, hahah.
Sen lixom sitter vi och låtsassnarkar och garvar åt oss själva, haha.. fan har inte garvat så mycket på länge så det var skönt, kanske man får lite magmuskler xD

Imorgon blir det städdag :)
Ska bli riktigt roligt, tycker det är så kul när det blir fint och rent.
Sen blir det att laga mumskäk som jag kan ha med mej som matlåda på måndag.
Längtar nästan till måndag fan.. får man träffa Fatima igen och skratta ihop med henne och skvallra om saker och ting ^^
Så skönt att hon började där fan, en rolig tjej med humor som alltid är på glatt humör..  :D

Just nu sitter jag och Drina och myser och snart är det läggdags :)

Tack till er som gav mej en superkul fredag och lördag :D

Systeryster ^^







Tack för att du torkar upp de du spillde Bella xD haha


Tjockislördaaag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0