Julhelgen!

Då var julen över..
Strax är det jul igen, tiden går så foooort.

Julafton var som det brukade och som den skulle.
Hem till mammsen och mosa massa mat och allt.
Öppna julklappar, blev ju jättenöjd.. presentkort och massa saker till köket osv.
Sen blev det att åka hem igen.
Drina jamade på som bara den när jag kom hem efter att ha varit borta sen torsdagen.
Var skönt att gosa med henne :)

Lördagen så var det upp och hoppa och jag kände mej heeeelt typ bakis.
Hade inte druckit ett skit, bara mosat maaaassa godis och mat, usch :(
Julen tar ju nästan död på en.
Fixade iaf iordning mej och sen kom Jenny och Emma hit på besök och drack lite.
Var ju trevligt tills vi hamnade på en fest i en lokal som jag trode skulle bli skittrevligt.
Men ist fick man käftsmäll av en psykobrud som var svartis.
Fattar inte varför.. jag och hennes kille har inte ens pratat sen flera år tillbax.
Snacka om att hon måste söka hjälp :P
Jag gjorde ingenting tillbaks utan tog tag i hennes arm och sa "hallå?" när hon försökte rymma iväg direkt efter hon slagit mej.
Sen blev jag tokig på hennes kille ist pga trode han snackat massa skit så han fick käftsmäll och sen blev jag dränkt med öl av han, hahahhaha..
Men men, sånt händer.. blev utgång iaf :D
Hamnade på bmb och det sög, äckligt mycket folk så vi drog till en pub ist, MYCKET BÄTTRE!

Och min sminkpåse ba är boooorta.
Ny maskara, eyeliner, ögonbrynspenna, puder och läppglans :(
Allting typ nytt lixom, men men, tur att man har annat smink man kan ha iaf.
Var iaf glad att det var smink som försvann och inte kamera eller mobil lixom.

Vaknade halv 7 imorse efter att ha däckat så skönt i sängen fasst jag hade lovat en viss person att hålla mej vaken i 20 min till, haha förlååååt :P
21 missade samtal.. och mobilen var brevid mitt öra med ljud, snacka om att jag måste ha sovit jävligt gott xD
Vaknade vid 11 igen och var vaken ett par tim men sen slocknade man igen och vaknade strax innan 3.
Heeeelt död...

Idag har jag bara degat och lagat hemgjord burgare som var riktigt mums.
Ser förjävligt ut här, men pallar inte bry mej.
Får ta och städa imorn medans jag har tvättstugan.
Bella var hit en stund på lite kaffe och prat, vi tittade på kryssningar som vi ska åka på i Januari, ska bli suuuuuuuuperskojj :D 
Och nu är jag ensam :(
Varför känner jag mej såååå ensam på kvällarna för?
Usch... 

Imorgon jobba.. upp tidigt.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
Inget jag ser fram emot :(

Jaja bla bla... nu orkar jag inte ens skriva mer.
Hejsvejs!

Kvällen hos pappa innan julafton <3


Julaftonsmorgon ^^



syster började med lite frukost hos mammsingen :P




Konstiga är att jag inte ens tog kort när vi åt eller öppnade klappar xD


Partajjday!

Emma.

Jenny..






Började väldigt roligt.. men var ett misstag att ens gå dit.. psykobrud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0