Fy skäms

på mej!
Var äckligt dötrött imorse, kunde inte sova alls inatt och vaknade tusen gånger och mådde bara bajs.
Och det konstiga var att mitt alarm på mobilen hade tydligen ringt var femte minut i två timmars tid och jag hade inte hört en ända gång, märkte det när jag vaknade upp så började den sätta igång igen.
Då måste jag ha varit trött alltså, men imorn så traskar jag iväg på morgonen iaf :)

Så idag har jag tvättat lite bara och sen tog jag mej en sväng hem till Tina.
Hon hade målat om hennes sovrum jättefint som hon va stolt över :D
Vid fyra tiden gick vi och hämtade hennes lilla trollunge.
Gick till ICA sen och köpte lite fikabröd och gottigott ^^
Hem till Tina igen och drack kaffe och åt glass och kakor.
Thea tyckte så klart det var jättekul och speciellt när hon fick så mycket att mumsa på :D
"Visst är det kul när Cissi kommer hit så är det alltid nånting gott" haha, låter som att jag är värsta Gottigott maskinen, vilket jag kanske är, ALLTID ska det vara nått mumsigt med kaffe ^^
Pratade som vanligt om allt möjligt och sen satt vi lite pussel med Thea.
Hon växer så fort och nu förstår man henne så bra när hon pratar, eller ja.. bättre iaf :D
Riktig lite pingla är hon.

Nu så ska jag fixa lite att käka.. blir nog tunnbrödrulle med massa sallad och sånt mumsigt ^^
Jag och att äta alltså.. finns det nått bättre?
Jag tycker inte det, Me <3 FOOOOD!

Tjohejsaaan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0