Godisråtta.

JA! Jag är en extrem godisråtta, fyfan säger jag bara.
Nu under förra och denna månad har nånting skumt hänt för jag äter som fan, godis godis godis.
Har jag bäbis i magen kanske? haha, nejdå.. är nog bara nått... skumt!
Fan äter minst typ en snikers per dag och typ en mars.
För ett par dagar sedan åt jag en mars, en twix, en munk, och glass.. och fortsätter att vara sugen på det.
Just nu sitter jag med lakritspåse och gräddkolapåse och mosar och tidigare idag mosade jag en japp.
Och snart är påsarna slut, kan inte spara utan mosar i mej allt på en gång.
Helt sjukt, kan aldrig bli av med detta sötsug, är fan sockerberoende!
Och får jag inget socker på hela dagen så får jag huvudvärk och blir asgrinig och skakis.
I neeeeed HEEEEEEEEEEEELP!

Nog om mitt sockerberoende!
Igår så stack jag hem till Jennie efter jobbet.
Hon mötte med vid bussen sen gick vi till ICA och skulle köpa mjölk och hon skulle köpa några folköl åt sin granne, haha.
Snyggt när hon går med barnvagnen och ska köpa folköl lixom xD
Hela skiten flög ner på golvet precis innan kassan och tur som det var började det inte spruta öl överallt!
Hahaha, hade ju varit rätt så kul om det nu gjorde det.
Iaf så gick vi hem till henne och drack kaffe och snackade lite skit om allt möjligt.
Satt där ända till halv 8 och trött som fan var jag när jag kom hem, tar fan på krafterna att sitta och dricka kaffe xD
Men det var jättetrevligt och tycker seriöst att Jennie är en askul tjej att umgås och prata med hittills iaf.
Vi känner typ inte direkt varandra men hon är en rak och ärlig tjej, precis som mej... och det gillar jag!

Tänkte sticka och sola idag men pallade inte, för kallt för att gå ut.
Jag gör typ allt för att slippa gå ut i denna kyla.. BRR BRR BRRRRRRR!!!!
Sitter inne och mosar godis ist, haha.
Byxorna passar fortfarande iaf, när de börjar bli lite små så får jag se till att trappa ner på sötsakerna ;)

Känns så skönt nu när jag kunnat gått vidare med kärleken och allt.
Jag var fan fasst vid en och samma för länge, fanns ingen annan jag hade i huvudet.
Förutom en dock, men men... aldrig att det skulle funka, vilket man märkte också.
Iaf så efter helgen känner jag mej fri, har inga spärrar längre som förr, och skönt är det.
Och det finns bara en jag kan tacka, haha.

Vad händer nu då efter jag suttit här och skrivit?
Böööh.. jag har fan tråkigt, vill ut och gå men för kallt.. ska nog kika om det finns nån bra film.
Jag vill mysa ;(
Blääää... ibland är det skönt att vara osingel, men jag föredrar singel, slipper man anpassa sej hela tiden.

Liiiivet äääär alldeles FÖÖÖÖR underbart ibland!
Todelooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0