Helgen mjaaaoo..

Tröttis man är..Vaknade och mosade i mej nästan en hel pizza och efter det så slocknade man, haha.
Har tvättat lite och grejjat idag också.
Blir bara segdag hemma idag, så det blir skönt.. lite ångest har man för att man måste upp tidigt imorn, fyfan :(

Helgen har varit helt okej.
I fredags så stack jag hem till Tina, kom inte dit fören tio på kvällen pga att min skjuts var SEEEEG haha..
"30-40" min... ja.. tog typ 2tim ist xD men men, så kan det vara. haha.
När jag kom fram dit så snackade vi lite skit och sen började vi baka kladdkaka vid 11-12 tiden haha.
Och muuums vad gott det blev, hade vaniljglass till och bär.
Sen vaknade hennes lilla plutt upp och var pigg och så satt hon uppe med oss ett bra tag och lekte med leko lite och läste lite böcker innan hon gick och la sej igen, haha.
Min skjuts hem kom och hämtade mej lite efter 03.00 på natten och hem kom jag och slocknade på en gång, så trött eftersom vart uppe sen halv 7 på fredagen.

Lördagsmorgonen var UNDERBAR.
Jag va på så strålande humör när jag vaknade 12 på dagen.
Sa till pappsen min "detta är UNDERBART, att vakna den här tiden på dagen, då njuter jag"
Har märkt att jag gillar att vakna när det hunnit blivit ljust och varmt i mitt rum.
hatar att vakna i mörkret, usch... ge mej sommar NU!
Iaf så var jag velig hela dagen om jag skulle ut och partajja eller inte..
Men blev till slut att jag skulle det ändå.
Min skjuts blev SKIT SEN där med, fasst av en annan.
Haha.. "halv 8-8 tiden kommer vi och hämtar upp dej" mja, dom tycker att halv 10 lät bättre så typ då åkte man in mot stan, hahaha.. jaja bättre sent än aldrig.
Drog hem till Jimmy och där var Daniel och hans lillebror som jag inte ens minns namnet på, Mathilda och en till Mathilda va där och nån annan lirare.
Bara Anna och jag gick in hem till Jimmy och Adel som var taxi och Stefan som skulle varit med oss var tvugna att dra till stan eller nått tidigare.
Man kunde inte ens parkera pga all snö som va vid parkeringarna, helt SJUKT.
Men det gjorde inte så mycket, mötte ju dom senare på Konrad ändå.
Ja precis, vi drog till Konrad för att det sög på Club Overground.
SKITSTÄLLE AB!
Så vi tänkte att, äh Stefan, Adel och hans lillebror va ju på konrad så vi drar dit med dom.
Hade iaf skitkul och vi kom dit vid 12 och satt inte på rumpan en ända gång på hela kvällen, den skakade vi på ist ^^
Fick skjuts hem, hahaha jag och mina skjuts, men jag har shyssta polare faktiskt ;)
Ja iaf, var hemma vid 3 i natt och slocknade på en gång med och vaknade ungefär samma tid som igår och njöt av att inte vara ett dugg bakis :D

Jaja, men tack allihopa för en trevlig helg som ni gav mej :)

blä för att gå upp tidigt imorn *spy på de*

Fredag!

Färdiiig, snyggt med Tinas tummavtryck där då xD

Min mumstallrik ^^



Lördag!

Söt liten Jimmy ^^


Annaaaa ^^

Daniel kan aldrig vara normalt med på kort.


Mathildor och en lirare ^^

Söt! Haha Anna leker med kissekatten i bakrunden xD


Vad ska colaflaskan göra för hjälp Anna? xD hahaha


Vårat lilla dansgäng på Konrad. Stefan, Anna, Adel och Lillebrorsaaan xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0