Kan inte sova.

SKIIIIIIT, kl är fan snart 2 och jag ska upp halv 7.. BLÄÄ BLÄÄ BLÄÄ.
Jag kan inte sova, och jag vet inte varför.
Gick ju upp ganska tidigt idag ju.
Skuuumt, jaja jag får väl vara dötrött imorn da, BLÄ! :(

Imorse så ringde jag och väckte Jennie, vi hade planerat en standag typ, men så blev det inte, hamnade hos henne ist pga att hon kändes sej lite bläig, ont i halsen och så.
Men lika trevligt var det för det.
Mötte mej och vi gick och handlade lite kaffe och muffins som är cp goda.
Vi mosade i oss tre st var med kaffe och massa babbel om allt möjligt ^^
Sen gick vi och hämtade hennes små troll och när hon hämtat minstingen först så skulle jag och han vänta tills hon hämtat storebror och han va ju SÅ intresserad av mina små samtal jag hade med han medans vi väntade på dom, han rent ut sagt inte brydde sej ett dugg av vad jag hade att säga helt enkelt, hahaha.
"Ja visst ser jag konstig ut med massa saker i ansiktet, och du tycker nog att jag bara blaaa blaa blaaa"
Jag får en blick, typ "SUCK, vad fan trode du" sen vänds huvude bort, hahaha xD
Kul med småbarn alltså!'
Men det var kul när dom kom hem till henne, riktigt söta busungar både två alltså ^^

Kom hem sen, skulle fixa matlåda tills imorn, men som vanligt orkar jag inte det.
Skulle ta mej en dusch också, men det pallade jag inte heller, haha.
Satt och tittade på alla avsnitt av "I en annan del av köping", jag älskar dom xD
Så får blir dusch och fixa nå käk imorn, eller så blir det så att man springer förbi ICA och köpa nått skit att äta.
Usch jag vill inte dit, har tröttnat på allt känns det som :/
Vill ha pengar och bara sticka utomlands och leeeeva livet ;)
Kan ju drömma vidare... hehe.

Blir så jävla irriterad på vissa människor så det är sjuuukt.
Idag blev jag fan så paff så det inte va sant, hahaha.
Allt jag såg med mina ögon tyckte jag var bara helt psykiskt stört typ.
Att människor ens vågar skämma ut sej själva och hålla på som dom gör.
Fattar inte.
Och massa skit man får höra lixom, överhuvetaget.
Människor man trode man kunde lita på till 100% går bakom ryggen på en med massa skit.
Dom skyller på alla andra och snackar skit när det är DOM själva det är fel på.
Hur kan det vara fel på ALLA andra?
Exakt så som dom pratar om alla andra, det är exakt så som dom är själva.
Men såklart inser ju inte vissa det.
Usch att man ens kunnat lita på såna människor.
Aldrig i hela mitt liv tänker jag vara dum och förlåta såna människor gång på gång igen.
Hemska människor!

Jaja nu blir det cigg sen försöka sova fan, det här går ju inte.

SOV SÅ GOTT ALLIHOPA DÅÅÅ!!!!

 Hittade en gammal bild på mej ^^

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag har också fått hem sandalerna nu i strl 35 =) fickav tobias i <3 dag present, jätte fina svarta

2010-02-17 @ 13:01:06
URL: http://jannicaaas.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha ja ni va så söta så :) Andre fråga när han skulle få träffa dig igen? :) Du har en beundrare ;)

kramiz

2010-02-17 @ 18:58:49
URL: http://jenniejohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0