Gott och blandat helg.

Jaha så var det söndag och nu är man faktiskt bakis.
Var ut i fredags och i lördags och både dagarna var ju hur skojj som helst, förutom en sak.
Men men..

I fredags så blev jag hämtad av Stefan och hans polare och vi stack hem till Tobbe och förfestade lite.
Var ju hur kul som helst och dom där människorna är skitkul att umgås med xD
Alla är fan lika mongos som jag, haha.
Sara, Sandra, Andreas och Henke stack tidigare till silk.
Vi andra drog till bmb senare och gissa om det var kul.. ja som vanligt ^^
Dansade satan utan att beställa ett skit, vilken jag inte har gjort på de senaste fyra gångerna jag varit ut, har inte ens suttit, bara dansat.
Värt och köpa massa på krogen igentligen?
Iaf så träffade jag söta Erick där med :D
Fan glömde ta kort på han som va så snygg den kvällen då ju, hihi ;)
Fick skjuts hem av Adel och så slocknade jag som en stock.
Tack för en kul kväll kul folk ^^

Lördagen så vaknade jag upp och kände mej rätt så pigg.
Var bara att gå upp då och börja fixa sej igen.
Jennie va söt som hade fixat öl till mej och inte fören 6 tiden så fick jag smaka på dom, mums!
Satt hos henne först och hade skitkul, hahaha.
Dansade och fjantade oss som faaaan.
En Thommy var där och han va ju klockren, hahaha.. skithärlig snubbe som va typ helt crazy xD
Iaf så kom Taxi och hämtade mej och Jennie och vi åkte till Vallby.
Hahhaahah, dummare taxigubbe får man leta efter, hahaha jag och Jennie satt och drev med han om att ja, kanske inte ska skriva här.. hahaha men han trode på det också, fan vad vi skrattade åt han sen när vi skuttade ur, fan dumma människor det finns alltså, går på allt. haha
Vi hamnade hos en liten Emilie och dit kom två av hennes polare med.
Sen blev det Bmb, jag och Jennie höll iaf ihop hela kvällen och såg inte ens till dom andra där en ända gång, men vi hade ju kul ändå så som vi dansade och grejjer.
Och som vanligt.. BRÅK.. suck.
En tjej gav Jennie en käftsmäll bara för att hon dansade med hennes kille tror jag.
Men jag såg iaf det så försökte tjejen fort springa därifrån och jag efter henne och tog tag henne i och puttade på henne och frågade varför hon gjorde så?
Hon stod där bara "jag har inte gjort nåt jag har inte gjort nåt jag har inte gjort nåt" som om hon skulle ha haft hack i skivan.
Och så vad det lite putt här och där och sen började hon rivas.
Och gissa VEM som anmäler?
HON, hahaha.. hur dum kan man bli??
Hon börjar hela grejjen och så avslutar hon med att anmäla.
Jennie hade iaf superfläskläpp och jag hade rivmärken där det hade blödigt efter hon började rivas.
Så vi gjorde ju en motanmälan..
Titta vilka töntar det finns här i västerås, fan om man börjar leken så får man fan tåla den också.
Ist springer hon och gör en anmälan som en liten fegis!
Jaja, men polisen såg iaf hur vi såg ut så dom borde ju fatta att det va henne det va nå fel på.
Iaf så var Adel söt och hämtade mej och vi körde förbi donken, mums!
Hemma vid 3 och mosade maten och slocknade som en stock igen, haha.

Vaknade idag med ÅNGEST, tänkte att "varför skulle jag på henne efter hon slog till Jennie? fan vad dum jag är"
Men vad skulle ni göra då?
Klart man blir förbannad om man ser sin kompis få en jävla näve i fejset när hon inte gjort ett skit.
Men men, hoppas denna ångest försvinner snart iaf..

Hade en kul helg iaf oavsett vad som hände xD

Fredag

Haha, Andreas och henke diskuterar xD


Tobbe, en liten stefan xD och Pär, vad jag minns xD hahaha

Adel är vääärldens snällaste.


Lördag

Eeeegooo

Emilie fixar ^^



hahahaha xD

Vi gick i samma klass förut ^^

Haha vad fan gör du Jennie? xD

Haha bästa bilden ju xD

Puss på kinden ^^

Haha crazy busseresa in mot stan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0