Rester.

Ja fan mosade i mej Tacosrester nyss.
Mätt som faaaaaaan är jag, känner mej som en rund balong som snart börjar sväva fan, haha.
Ska snart gå och sola.. eller snart och snart, vid 7-8 nånting, måste först plocka undan här och bläää.
Vill helst av allt lägga mej ner med en supergodispåse och kolla på nån bra film eller nått ;)

Imorn är det fan fredag och för mej blir det luuungt, hade planerat att festa både fre och lör men jag insåg att det är onödigt imorn för att slutar halv 4 och är hemma vid 5 och sen måste jag fixa käk och hålla på och grejja och fixa mej och då är jag iaf inte på festen fören skitsent och känns inte värt det direkt.
+ Vet inte ens hur jag tar mej hem fan, så jag blir hemma med godis eller nått, eller så fixar jag mej nån som vill ha myspyskväll med mej och godis ^^

Lördagen blir det fan partajj, då ska det både drickas och dansas ;)
Blir skojj skojj!!
OM planerna går som det ska, vilket det aldrig brukar göra.
Men men, man får se vad som händer och fötter.

Blää blää och åter blää, vad trött jag blir på människor alltså.
Pallar fan inte bry mej mer om nått, usch.. fan jag lever bara en gång och då ska jag ju ha roligt och ingenting annat.
Ni med!

Tjohejj ;)



Tack för att du får mej att älska mina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0