Rolig lördag.

Godmorgon så här efter kl 11, haha.
Tänkte skriva lite blogg igår men pallade inte, va fan för bakis så jag låg och kollade på massa delar av "I en annan del av Köping" så jävla bra, jag älskar Tobbe, tänk vilken ära det skulle få vara att sitta med han och dricka kaffe och svära, haha ^^

I lördags kände jag mej lite bättre och fick nå ryck och var tvungen att gå ut och partajja.
Hames och jag bestämde oss för att dra in på stan till en tjejpolare till han Emma och sen ut på BMB.
Och så blev det, först va vi en stund hos mammsen min sen kom en polare till Hames och hämtade oss.
Hämtade upp två polare till han med som var supershyssta.
Hamnade hos Emma och hennes lillasyster Hanna vad där med.
Två kanontjejer, skit söta och roliga att umgås med, fastnade för dom på en gång ^^
Satt hos henne och förfesta, Hames blev lite full.. hahahaha, ska inte gå in på några detaljer nu.
Iaf så var det vääääldigt trevligt.

Minns att vi tog en dunkadunka taxi ner, haha, minns bara ashög musik.
På BMB var det trevligt som vanligt, dock liiite för mycket folk sen mot slutet.
Man blev typ mosad överallt men men.
Träffade syster där med och hon var nykter för hon hade kört :P
Så jag och Hames åkte med henne hem sen.
Haha Jannica var med oss på slutet också, hon och Tobias skulle ha skjuts hem.
Tobias sprang på sitt håll pratandes med Jannica i tele medans hon sprang med oss till systers bil.
"Vi är vid bilarna, Om du tittar mot bilarna så ser du att det bara är EN BIL som är PÅ"
hahahahahahah, jag började garva och fråga "vafan vadå PÅ?? hahaha"
Jag tyckte iaf att det va skitkul xD

Morgonen vaknade jag, skummaste morgonen ever.. HAHAHA..
Inga detaljer, men wtf.. jaja sånt är livet.
Ni som vet nått om den kvällen.. så är svaret NEJ... inge snusk pågick xD

Ska igentligen till jobbet idag.. hahahah..
Men vafan.. sschhhyyy!
Ska snart hem till mammsen och sen ska jag, pappsen, hon och syster gå och kika på systers lägenheeeet hon köpt :D
Kuuul!
Imorn kanske jag ska till jobbet eller så blir det en liten standag med Jennie, får se hur det blir.
Vafan.. jag är sjukskriven ju sen i torsdags.. kan vara det lite till ;)
Min näsa rinner faktiskt rätt mycket, så det så xD

TJOHEJSAN!

Emma, Hanna, Hames ^^

Vad gör niii? xD


KUl folk ^^


Tack för en superkul kväll ^^

Bästa bakismaten faaaannn!!


Hihiii hahaaaa hohooo ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0