Sjuuukling!

Jaaa det är vad jag är.. sjuk igen, hoppas det bara är nått tillfälligt.
Kände imorse att jag mådde skumt men bestämde mej för att kliva upp och åka iväg ändå men slutade med att jag va tvungen att sticka hem sen igen efter lunch, mådde bajs!!

Hoppas jag är frisk till helgen på lördagen iaf, hahaha.. snacka med en arbetskamrat Bettan och hon läste dagens horoskop för mej på en korsordstidning eller vad det var, jag skulle tydligen finna min kärlek eller ja få kärlek överhuvetaget på lördag.. haha och jag tror nästan på sånt, man vet ju aldrig.. händer nått sånt på lördag så då måste jag ju nästan tro på det ^^

Fan har bara ätit godis idag, legat och kollat på Andra Avenyn på datorn, måste alltid se det innan det sänds på tv, det är ju såååå braaa!

Fan va drygt, jag ser inte tangenterna, ligger med det i knät för orkar inte sitta vid stolen..

Intressant vaaaaaaaaa?

Tyck synd om meeeeeeeeeeeeeej!!

Heddåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0