Tis - Tor

Fan har inte orkat skrivit nått på ett par dagar...
Iaf så i tisdags så mötte jag Jenny på stan och vi gick och fixade de sista till Ellen och så klart blev det ju cheeseburgare för min del, OCH för hennes dessutom, haha.
Vid 7 på kvällen så stack vi två till Ellen och där var det ett jävla liv, haha.
Folk bara sprang huller om buller och hit och dit och babbel här och där.
Sen blev det lite lugnare när jag, Ellen och Jenny gömde oss själva i köket och fikade.
Jag, Anna och Jenny hade köpt presentkort på Magicline och en typ "skydsängel" till henne som hon önskat :)
Tror hon blev så nöjd så den lille busen.
Iaf så mosade jag som vanligt på kalas en jävla massa grejjer.
Bullar, kakor, tårtor, ja vafan allt, kände mej som en köttbulle fan, men gott var det så det är skitsamma ^^
Hehe, ja hon såg ju inte direkt ut att vara ett år äldre, men det syns nog om tio år xD

I går så träffade jag Anna en liten stund på stan innan jag skulle träffa Iman.
Hon följde med mej när jag köpte en bok med över 200 sorter smooties *MUMS* och sen så gick jag och köpte med en liten mixer ^^
Så nu jävlar blir det goda drinkar på mornarna.
Iman och jag gick och mosade lite Subway, så jäääävla gott, sen gick vi och tog en kaffe och snackade skit om allt möjligt som vanligt, hehe.
Alltid lika roligt att träffa Iman, har alltid nått att prata om :)

Idag så har dagen varit rätt så okej ändå fasst morgonen var dryg att gå upp.. HATAR tidiga mornar.

Blää, vet inte vad jag ska skriva... jag har ont i min nacke och axlarna :(
Men men, vore ju värre om man bröt benet lixom så vafan ska man klaga för? xD

Nu ska jag fan äta lite toblerone, jag har blivit besatt av det.
Och så blir det ju film eller nått innan läggdags :)

TODELOOOOOOO!!!

Elliiinooorrr ^^


Ellen och Jenny ^^


Haha shysst bild på Rebecca och Svea ^^ 

Busvovven nr1.

aaaww hittade en liten sally i sin säng ^^

Kommentarer
Postat av: Ejllen

Hahaha vi glömde ta ego kort ju :(

vi som alltid brukar ta typ 1000 såna hahaha :)

2010-02-25 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0