2010 + Lite Till

Som sagt så var jag utan min dator och fick tillbaks den nyss och nu är jag bara irriterad att jag måste installera så mycket saker jag inte ens fattar hur man gör, men det skiter jag i och trycker lite var som helst så löser det sej säkert!
Mitt photoshop är borta, mitt spotify och grejjer som underlättade att sitta vid datorn och nu fan är allt helt konstigt och nu har jag typ ingenting längre på den :(
Har en cptangent nu också som jag inte är ett dugg van vid bara för att min funkade inte längre tydligen.
Irriterande, allt känns BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ just nu.
Men jag har ju en dator som verkar funka nu iaf, så är väl nöjd med det iaf!

2010 var på väg och hela nyårsmorgonen var bara kaos, jag bråkade och grinade och fan ville bara dö tills det nya året var här så jag kunde slippa allt.
Mattias var ändå min räddare i nöden, han kom hit hem till mej och jag bjöd han på lite smått och gott och vi söp till som satan och hade en massa att prata om som vanligt :)
Och senare så kom Jennie och Pierre hit och jag tyckte det va sååå kul, tyckte nog Mattias med :)
Vi festade loss och hade det trevligt och snacka massa skit och drack innan vi skulle dra hem till Björn.

Minns att vi drog dit och så klart var det bara trevligt folk där som drack och hade det skojj.
hahaha minns allt som om det vore värsta hångelkalaset, alla hånglade med alla, men vilka som hånglade med vilka skriver jag nog inte upp här ;) hahaha.
Jag och Jennie med våra underbara röster satt vi och försökte sjunga singstar och jag vet inte vad.
Jag räva två gånger men då var det bara att ta en till öl efter det ;) haha.
Och jag gjorde bort mej som vanligt genom att vara otrevlig mot människor som jag inte ens hade anledning till att vara otrevlig mot, sorry för det.
Och lite annat skit som man har lite ångest över men det går ju över med tiden :P

Minns inte ens hur jag kom utanför Björn´s dörr och hem hit till mej, haha.
Jennie hade berättat att jag och Mattias hade dragit före dom hit hem och låst dörren och slocknat, och så hade dom knackat på och nån Johan hade följt med dom och visat vägen hit, hahaha..
och jag hadde tydligen bara öppnat dörren i täcke helt väck och sagt till han Johan "Du får inte komma in, gå hem hörs imorn" hahaha..
har bara minne av att jag frågade om Jennie och Pierre skulle ha fler kuddar, sen att jag slocknade lika fort sen, haha xD 

När jag vaknade så trode jag att jag var helt själv hemma och i min säng sen men sen hörde jag nån bakom mej och det var ju så klart Mattias som var där :)
Glömde bort att Jennie och Pierre låg i min pappas rum också,helt sjukt.
Var fortfarande rund under fötterna när jag gick upp och Jennie kom ut på morgoncigg med mej och snackade om gårdagen hur galen den var, haha.
Karlarna fick man liv i lite senare och på nått vis så låg alla i min säng till slut och flummade runt.

Senare drog vi hem till Pierre och Jennie där var ungarna sen också som vi käkade pizza med.
Var trevligt att sitta och umgås lite med dom och så :)
Men sega, det var nog vi allihopa xD

Blev hemskjutsade hit jag och Mattias sen så åkte han hem tillbaks till Ludvika igen :/
Blev faktiskt lite tråkigt, han som är så knäpp och hade så kul hela dan när jag jävlades med han nästan hela tiden xD hahahah, var på bushumör hela fredagen kändes det som.
Kvällen blev det bara tv och godis, inte så mycket mer.

Lördagen så åkte jag hem till Ellens bror i stan och vi åt lite ostbricka och sånt gott och tittade lite på Robinsson som jag konstigt nog har börjat följa xD
Följde ju det iof när jag va liten men sen gav jag upp och nu så började jag med det igen.
Gick ut och gick långpromenad och grejjer med Svea och det var ju skönt förutom att man typ frös ihjääääl :/

Idag Söndag så har jag inte gjort så mycket, skulle gå och sola men det blev visst inte av pga att dom hade inge papper alls nånstans vid solariumen och jag som alltid torkar av det innan jag lägger mej så då kunde jag ju inte sola, dom skulle fixa det imorn sa dom, och suck för det lixom, men men..
Stack tillbaks hem till mammsen och kollade på lite film osv för väntade ju på mammsen och min kära dator som skulle komma hem.

I veckan så blir det bara lungt, får se vad som händer, det visar sej ;)

Gott Nytt År Då :)

Tias ^^

Smiiiile ^^


CrazyPeople xD

haha

Klunk Klunk ^^

Aaaaw ^^

De ä gott å supa pöjkar xD

Kul att jag har spillt öl på mitt linne xD


puss puss ^^



haha vad gör Tias? Blev inte så många fler bilder tagna förutom bara massa
pussbilder jag har med alla möjliga, och dom hamnar INTE här, haha.

Haha, en hopp och skuttmorgon med alla fyra i min säng xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0