Dreams.

Längre än mej.
Gröna ögon.
Mörkt hår.
Inte vältränad, inte fet, inge för smal.
Gilla katter.
Tycker om att laga mat, testa ny maträtter.
Gillar att baka och grejja i köket med mej.
Vilja ha ordning och reda hemma.
Kan tvätta utan hjälp.
Ska ha körkort.
Bo i nått eget.
Vara generös, man ger lika mycket som man tar.
Inte vara en allt för toffel.
Inte vara utseendefixerad som står framför spegeln längre än mej.
Tycka om lök i mat och kryddig mat.
Dricka kaffe.
Inte snusa och tycka om öl, alltid mysigt att ta en öl/kaffe tillsammans en myskväll.
Ska ha humor och kunna vara larvig, precis som jag.
Ska våga rapa/fisa och känna sej bekväm i mitt sällskap, haha xD
Ska vilja hitta på galna spontana grejjer.
Ska kunna prata om allt med mej och jag ska känna att jag kan prata om allt.
Ska vara crazy och ha fantasi när det gäller sängkammaren, inte en tråkis som varje gång frågar "hur vill du ha det?/Vad vill du?" SUCK!
Ska få mej att känna mej älskad.
Säkert finns det tusen saker till.

Är det mycket begärt? Tycker inte jag, haha!
Vart hittar jag nån som är precis sån?
Ingenstans.

HAHA, Jaa jag får nog drömma vidare, men jag har ju min katt ;)
Idag har hela dagen varit en riktig bajsdag.
Jag hoppas nästa blir bättre..
Känner på mej att den kommer bli värre, hahaha.
Livet är hårt när det är svårt.. eller? ;)

Jag har iaf nyss bakat och det blev ju skitgott som vanligt ;)
SÅ DET SÅ!

HEEEEJJJSSS!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Tjabba;) Låter ungefär som min lista:) tycker du om extrem sporter ?

2010-01-26 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0