Emiliekväll.

Har haft en liten Emilie kväll ikväll :)
Var på jobbet och där gick det bra, två nya som har börjat på svetsen och ena av dom är jävligt pratglad och trevlig...... och söt... haha xD
Hade en bra dag fasst jag var deppig som fan pga allt som hänt mej i helgen.
Men vafan, jag har ju finsk sisu i mej så jag klarar mej alltid ;)

Emilie kom och mötte mej i staaaan, sen åkte vi till donken och mosade lite, var så jääävla hungrig, hade inte ätit på hela dagen.
Sen åkte vi hit hem och drack lite kaffe och åt gott.
Skulle fixa en skiva till henne och det slutade med att hon fick fyra st ist, haha.
Och det är ju nästan synd om oss så sjuka vi igentligen är.
Tittade på gamla filmer vi filmat oss själva när vi dansar och töntar oss som 13 åringar och fyfan vad man skäms när man tittar på dom men ändå är det ju skitkul, haha..
Igentligen skulle vi ha mött Tias vid statiol för han skulle åka förbi där med lastbilen men han hann ju inte ;(
Hoppas han kommer förbi v-ås nån dag snart här :)
Han är en människa som alltid får mej att bli glad oavsett vad.

Helgen blir det fan daaaalarna igen alltså, blir så jävla skojj, för Emilie fyller år på söndag så blir partajj på lördagen ;)

Efter jag gått svetsutbilding som jag bestämt att jag ska göra nu så ska jag fan skaffa körkort sen flyttar jag ifrån västmanland.
Vill upp till Dalarna, trivs där och tycker det är mys... får se vart jag hamnar ;)

Fan min dag igår var så jävla jobbig och halva dagen idag...
Vet inte riktigt vart man ska ta vägen när man blir så depp, man vet inte om man vill vara själv eller ha sällskap eller vad som helst, man bara vet ingenting.

Har pratat med folk på jobbet lite, och mina närmaste vänner "Då ville han inte ha dej där, han bryr sej inte ett dugg och nu vet du det".. "Han älskar inte dej när han är så obrydd, inse det"
Fan så jobbiga meningar att höra och att försöka inse det också.
Jag vill inte göra det men måste.
Jag sa bara "Jag önskar att han kunde bry sej på samma sätt som jag"
Men det kan ju inte bara finnas en människa som bryr sej så otroligt mycket, man måste vara två som gör det isånafall, och tyvärr var det bara jag.
Säger det... jävla skit!

Orka vara deppig över sånt, fan.. nu ska jag titta på "precious" en film Iman sa va skitbra och sorlig.
Handlar om en tjej som lever ett hemskt liv och den är verklighetsbaserad.
Haha, sa till Iman "Åh då måste jag se den och grina lite så slipper jag tycka synd om mej själv så får jag tycka synd om henne som har ett mycket värre liv än mej".. sant ju.

Livet är hårt ibland, men det är då det känns att man verkligen lever.
Tack å hej för mej today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0