För mycket.

Dagen började med att jag va skit trött men orkade upp ändå.
Såg att det snöade som fan ute och blev skitdepp.
Kul att gå från högskolan till ica ettan på gideonsberg i detta väder? NEJ!
När det snöar som fan och blåser så blir jag bara irriterad och hela vägen till jobbet va jag irriterad!

Kom fram och gjorde inte ett piss, har snurrat runt där hela dagen, ingen lust alls att göra nånting.
Väntade på mimerkärring skulle ringa angående lägenheter osv.
Hon hade sagt att halv tolv skulle hon ringa men hon ringde ungefär en timma senare, typiskt.
Och så VISSA människor jag blir sååååååååå trött på.
Dom blir bara för mycket ibland.
Jag sitter och försöker prata med mimerkärring i tele sen kommer en arbetskamrat till mej och börjar jävlas, och då visar jag han att försvinna och sluta, men han fortsätter.
När jag lagt på så skriker jag "jag satt i viktigt samtal, du fattar väl att du inte ska hålla på så där då"
Då sa han bara "vafaaan har du mens eller?"
Jag började koka som en jävla vattenfylld kastrull med värmen på 1000 grader och skrek "Neeeej jag har inte jävla mens, jag kanske har andra problem just nu, vafan är det du inte fattar"
Men inte kunde han ge upp för det, utan kom fortfarande med nånting och jag slängde plåtskiten jag satt med åt helvete och gick och alla frågar "vad händer, vart ska du bla bla bla" SLUTA BRY ER!
Sen när man står och byter om så kommer en arbetsledare in i damernas omklädningsrum och jag bara tittar på han och säger "öööh jag byter om här" och då börjar han fråga vart jag ska fasst min arbetsledare redan vet de, vafan lägger sej den andra i för då? fyfan vad irriterande.
Sen när jag går för att stänga av maskinen innan jag ska springa till bussen så frågar en gammal gubbe mej där och försöker stoppa mej "vart ska du, vad är det som händer" och jag bara rycker ifrån mej armen och säger "Jag måste hinna till bussen för i helvete".

Hamnade på bussen och sen fick man väntar 40 min i stan på nästa.. JIPPI!
Köpte mej en mars och en twix och en annan liten godispåse som jag nyss mosade i mej på 40 minuter när jag tittade på Andra Avenyn på datorn..
Jo, hungrig är man som inte ätit på hela dagen, men nu är jag mätt som satan efter allt godis.

Nej, fyfan.. skitdag idag!

Tack och hej för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0