fyfaaaan!

Har såååå ont vid svanken så det inte är sjukt och värsta bulan :(
En jävla PIIIIP kom från ingenstans och slog mej och puttade ner mej mot marken så jag slog ryggen vid ett trappsteg, BARA för att jag blev arg på hans polare för att han stod och hånade mej när jag pratade i tele och var ledsen så gick jag efter han och puttade på han och frågade vad fan han höll på med.
Och som sagt från ingenstans så kommer han jävla PIIIPpolare och gör så som jag inte ens har gjort nånting emot.
SVERIGEDEMOKRATERNA.. ja rösta, jag ska!
Skiter i vad andra tycker och tänker om att jag ska rösta på dom, stick och brinn för dom som inte accepterar mitt kloka val.

Fan jävla skitmorgon att vakna upp med bakis, smärta och ångest.
Men igår kväll var det rätt kul ändå, och själva dagen med.
Började med Tacos hos mammsen, så jääävla gott alltså.
Blev skitmätt och sen skulle man lixom sätta på sej kläder när man känner sej som en boll lixom xD
hahaha..

Syrran och Jannica skulle till stan så jag fick skjuts med dom och vi hämtade upp Frallan och Patrik och åkte till Viksäng hem till Jenny.
Haha träffade rätt så skumt och kul folk där, udda människor är det bästa jag vet och vissa var ju... jävligt udda xD
Stack iväg sen till stan och gick till Å2 men var inte kvar där länge.
Hade ju planerat att sticka iväg på en lokalfest efter 2 tiden men så blev det inte heller.
Fan börjar man bli gammal? orkar ju inte festa på riktigt längre..
Iaf efter jag var på Å2 så var ALLT fucked up.
Det var just då allt hände med idioten som puttade och slog på mej och en jävla massa grejjer till.
Men annars så var väl kvällen helt okej.

Jag är så jävla ledsen.. speciellt för inatt..
Du kan inte älska mej för att jag känner inte det.
Jag känner mej nästan som ingenting för dej.
Jag känner mej attraktiv och värdefull när jag är med han den andra.
När jag är med dej, känner jag mej bara osäker och rädd för allt.
Man kan inte prata med dej knappt ens, man vågar inte säga nått.
Du brusar upp för ingenting och ser dej själv utan fel.
Fyfan....

Nu blir det mat och godis och robinson...

Underbart gott, men färsen fattas iof på bilden xD
Skååål!

Hem till Jennyyyy  ^^

Liten Frallan ^^

Jag och en rolig tyyyyp, haha ^^

En full liten patrik.. xD

Tänka sej att vi hade en 16 årig liten pojke på fest xD HAHAHAHAH

Avslutar denna bild och lyckad kväll.. TILLS jag hamnar i stan, jävla idioter det finns allså,
min kväll SÖG så jävla rejält efter 00.00.



Man är sej nog aldrig av sina misstag ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0