Grattis Iman!


Grattis till min kära bästa vän Iman.
Finns alltid där och kan prata med dej om allt.
Ärlig, glad, rolig och en sann vän är vad du är
<3



Imorgon blir det en Imandag för mej efter jobbet.
Ska träffa henne på stan och vi ska shoppa kläder och käka nånting och sen blir det ju Bio efter det :)
Vi ska se Avatar som jag redan sett men utan text och med dålig kvalité.
Så har velat sett den hela tiden med text och bra kvalité och nu ska vi göra de.
Blir skönt, men kommer va dötrött, kommer inte va hemma fören 12 på natten sen, hehe.
Men de är värt det :)
Får ta och sova lite tidigare ikväll då, hoppas jag kan somna då också.

Jag förstår mej inte på vissa människor.
Varför är folk så jävla skumma för?
Man vet inte var man har vissa och man känner att dom inte vet vart dom har mej.
Helsjukt.
Och en person.. fyfan säger jag.. nu fattar jag att jag inte betydde ett skit.
Kan inte ens höra av dej, ingenting..
FUCK YOU.. är allt jag har att säga till dej, jävla dumma fan.

Hoppas helgen blir som planerad, men det blir säkert andra bullar som vanligt.
Blir skojj om allt går som det ska iaf.
Iman ska med upp till Dalarna på lördag och vi ska partajja, med Emilie så klart och hennes kära karl Mange och förhoppningsvis Mattias :)
Sen blir det ju utgång, hahahah krogen i Ludvika suger ju så jävla hårt så att det nästan blir kul.
Alla tjejer klär sej så konstigt där och ser så konstiga ut, bara jag och Emilie som är snyggast alltid på krogarna där... tycker vi iaf.. hahahah xD

jaja ne nu ska jag mosa i mej en chokladboll och titta på tv :)
Blir hemmadag idag fasst jag och Iman pratat om att gå på bio idag, så sket vi i det och bestämde att vi skulle ha en heldag imorn ist :)

Fredagen ska jag hem till mamma och hälsa på, hoppas hon lagar min favoriträtt då ;)
Mamma läser min blogg så hon uppfyller nog min önskning, hihiii.
Sen ska jag träffa Ellen som jag inte umgåts med på så länge känns det som, vi ska baka lite scones och dricka kaffe och ha liten myspyskväll :)

Todelooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0