Here we come.

Vaknade för ett litet tag sen och har hunnit att slå in Emilies små presenter och fixat käk osv.
Nu ska man börja fixa iordning sej själv lite innan hon komer och hämtar mej och Iman.
Planerna gick ju lite åt skogen för en viss person inte kunde hämta och var tvungen att ha sonen, men det är fullt förstående.
Hoppas vi kan ses iaf en snabbis och säga hej iaf, saknar dej.
Så Emilie är bäst och ställer upp och hämtar oss iaf.
Sen blir det hem till henne och Mange och jag ska börja laga lite käk medans Iman och Emilie piffar upp sej, haha.
Och sen så blir det ju öla och utgång ^^

Träffade Iman i torsdags på stan, vi gick och shoppade.
Jag hittade två par skor och 2 par linnen och en tröja.
Köpte ett linne till Iman också som hon valde ut och passade henne skiiiitbra ^^
Sen gick vi och käkade lite och fikade och så bjöd jag henne på Bio på Avatar.
Så klart tyckte hon att den va skitbra, precis som den är också.
Jag ÄLSKAR den filmen!

Blev en lugn fredag igår.
Var hos mamma och käkade min favvomaaat hon bjöd på och sen stack jag hem till Ellen som bjöd på kaffe och mintkaka, fan så mäktig den var men också god ^^
Satt där bara till tolv eller vad det var sen gick jag hem och somnade rätt så skaplig tid för att vara helg.

Och nu, ja.. nu ska jag skutta in i duschen ;)

Ha en trevlig lördag allihopa!


BFF ^^

Godaste maten ever <3

Fina Paketer till Emilie, haha..
Hon lär ju bli en aning överraskad när hon ser VAD som finns i ;) Hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0