Spontant = Roligt.

Eeeh.. jo.. Min och Tinas lilla tripp till Örebro blev ju rätt galen iaf.
Började med att tåget var försenat en timme sen när vi väl satt på tåget så stod det stilla i en halvtimma.
Kändes som om vi aaaaaaldrig skulle komma fram nångång.
Men till slut så kom vi fram och våran taxi stod och väntade på oss som Jonas hade varit sååå snäll och fixat åt oss :)

Hem till Jonas hamnade vi vid 10 tiden och där var det fest ^^
Bara massa rockpeople men det var ju nice.
Fick ett sms av Jonas tidigare på dagen "bara inte alla rockmänniskor skrämmer dej" då skrev jag tillbaks "nej det är snobbar som skrämmer mej" haha, och det är ju sant, snobbiga människor = äckliga människor!
Iaf så var det ju trevligt folk som fan och minns bara att vi partajjade och hade det trevligt ^^
En och en annan kanske hade det lite trevligare ett tag under festen ;) haha xD
Inga detaljer! SHHHYYY!
Så kan det gå ^^
Kvällen slutade med lite tjafs osv bland några st, men det är väl så det ska vara när det är fest? haha.
Jag ägde soffan den natten och resten fick ta sängen.
Trode bara det va Tina och en annan som sov hos Jonas men det ploppade fram två andra pojkar också från ingenstans, fattade fan ingenting.
"va kollar du snett för?" röt jag när ena killen gick förbi min soffa när jag sov imorse haha.
Hör man "där kommer hitlercissi och ryter" så jag blev tydligen kallad för hitler.
Så elak är jag väl inte, hahaha.. men vet att dom vet att jag är en gooo människa innerst inne ;)

På lördag morgon så vaknade jag upp och visste inte ens vart jag var först, haha, hatar den kännslan.
Vi fick skjuts in till stan jag och Tina så vi mosade donken och kollade runt lite innan vi skulle till tåget, och FYFAAAAAAAAAAN vad äckligt kallt det va ute, trode mina lår skulle gå av eller nått.
På vägen hem träffade vi en nice lady vid namn Stefanie som hade varit på samma fest tydligen men jag minns inte ens hennes fejs att hon varit där ens, haha xD
Kul att lära känna lite nytt folk iaf.
We will be back ;)

Nej som sagt, det var fan skit kul i fredags alltså, ångrar inte att jag åkte, ångrar därimot lite av orden som kom ut ur min mun på natten där, men men...

Igår så var det bara luuugn kväll när jag kom hem.
Blev kebab och finalen va Robinson sen tv hela kvällen och massa skitkäk, haha.

Vaknade först vid 9-10 idag men somnade om så vaknade typ nu vid halv 2 xD
Så nu blir det tvätta och hitta nå frukoooost.


Tjohejj!


Egooooooooooo

Tina som aaaaldrig vill va med på bild xD
¨
Skål på tåg!

Hem till Goingen Jonas som står i mitten och bara ser snygg ut ^^


Haha, coolish grabben jag trode var en lesbisk tjej xD


Jonas är söt ^^


Sötaste tjej ^^


Nice people ^^

Han såg låg deckad såg inte mej fören på morgonen när han gick förbi mej när jag sov vid soffan, haha "va kollar du snett för" xD

Tina var uttråkad på tåget hem xD

Bara för att vi är snyggast xD


Tack för en kul kväll.. eller vad säger man? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0