Kär!

Jaaa, jag är kär i min dator för att jag fått tillbaks den nu och jag har installerat aaaaalllaaa program själv som jag hade tappat osv, tänk vad jag kan utan att ens veta vad jag gör, haha xD

idag så har jag inte gjort så mycket, har varit och solat och hälsat på mammsen, fixat lite på banken och apoteket osv.

Imorn så blir det iiiiskallt väder, brrrr.. så ska väl in till stan med pappsen för ska köpa trådlös tangent och mus till datorn, pallar inte med sladdar längre, blir bara irriterad.
Ska väl ta och hälsa på Tina en sväng också tänkte jag :)

På ons så blir det inte mycket, blir väl att sola lite igen, jag vill bara njuuuta dom här dagarna nu och sova länge och inte ha mycket att göra, vill bara vara innan jag ska börja jobba den 11e igen.
Men samtidigt känns det som att jag vill göra så mycket fasst ändå vill jag samtidigt bara ligga under täcket med godis och en bra film varje dag, myyys ^^ haha.

Men det spelar ingen roll om jag vill det, jag blir för rastlös och tvingar mej själv att hitta på nånting iaf.

Nu ska jag vänta på att jag fått hem en braaa film, eller ja.. den verkar bra iaf.
Blir att titta på den och sen sova.
Ska försöka komma upp tidigare än tolv imorn iaf ;) hahaha.
Sovit fan till tolv varje dag, har vänt på dygnet, somnade 5 imorse.. helt sjukt..
Hoppas jag somnar tidigare denna natt :)

Och jag blir så ledsen på vissa människor ibland
och tycker att saker och ting är så synd att det ska hända.
Önskar att vissa ibland kunde inse att dom ska svälja sin stolthet
och kunna be om ursäkt.
Själv så ber jag om ursäkt nästan för mycket ibland till människor,
men hellre det att ha insett att man själv kanske har gjort fel och svälja sin stolthet.
För vissa är det svårt att göra det och för andra inte, jag har väldigt enkelt för att be om ursäkt och glömma saker och gå vidare för det och stå för saker och ting jag vet jag gjort som varit fel av mej att göra.
Och det är bara för att jag förstår att alla människor kan göra så mycket fel grejjer och för det så måste man be om ursäkt/reda ut saker så att man kan gå vidare.
Men som sagt, för stor stolthet desto svårare att be om ursäkt och inse sina egna fel.


Nu blir det film!
Tjohejj!
                 
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0