Ludvika osv.

Fan det var ju ett tag sen jag skrev blogg...har jag för mej iaf.. haha.
Nyss hem från jobbet och det är freeedag, fyfaaaaaan vad kallt det är ute, det är så jävla drygt när jag tar bussen därifrån och sen måste jag vänta på skultunabussen i stan i 25 min, KUL KUL! suuuck!
Men det är smällar man får ta, innan 9011 ska jag ha körtkort :)
Gick väl bra på jobbet som vanligt men ibland tröttnar man när saker och ting inte blir gjort så som man vill ha det gjort, vill ha allting perfekt och bra på en gång men så går det ju inte.

Var hos tandläkarn i tisdags och borrade mitt FÖRSTA hål :D
Haha, fan kändes ingenting men efteråt var jag bedövad i halva fejset, kunde knappt dricka kaffe ens, kändes hur skumt som helst men gick ju över efter ett par timmar iaf.

Fredagen som var stack jag till Ludvika till fröken Emilie.
Kom dit och vi åkte lite snöskoter och Emilie kör ju som en galning sen sitter hon själv och skriker som en liten stucken gris när jag kör, till och med lugnare än henne ;) hahahaha.
Vi hade planerat att göra så mycket som att åka snöskoter, åka skridskor och pulka och massa grejjer.
Ingenting blev ju typ av, hahahaha.
På kvällen tog vi faktiskt med skridskorna och tänkte åka iväg och leta efter nånstans att åka men vi hittade ingenstans så vi var på bobjakt, haha.
Vi ville åka pulka då ist men hade ingenting att åka då så vi letade efter bob men vi tyckte så synd om ungarna så vi kunde inte ta nån, hahaha, heltsjukt.
Uppe satt vi till 6 på morgonen, och så konstig snarkning som Emilies kära Mange har, har jag aldrig någonsin hört, lät som ett litet träsktroll låg och snarka "WÄÄÄÄH WÄÄÄH" lät det, hahaha ^^
Så klart sprang jag ju direkt och spelade in honom när han lät så xD

Lördagen så blev vi väckta av Björn som kom och knackade på vid halv 1 tiden.
Sa till Emilie "fan vad alla kommer och går här hur som helst, lite skillnad mot v-ås"
Och hon bara "jaaa det är så här, ingen behöver ringa eller smsa (kommer nu, går det bra)"
Och det är PRECIS så som jag gillar det, att bara komma och knacka på hos folk och känna sej som hemma.
Jag och Emilie tog en sväng till Borlänge för hon skulle byta in sin kamera som gick sönder och hon va jätte grinig dagen innan "buuhuuu min kamera" ahahahahha xD
Men hon fick en ny sen så åkte vi tillbaks och bestämde oss för att gå på krogen för ingen ville supa med oss, haha.
Vi som planerat att leka i snö och sa "Vi ska INTE ute på krogen eller supa".
Men som sagt, saker blir inte alltid som planerat.
Vi började fixa oss och drack lite öl och grejjer.
Mange kom och hämtade oss vid tio tiden och skjutsade in oss till krogen.
Träffade två shyssta brudar där som vi hängde med och lite annat smått och gått folk ;)
Var iaf skitkul och jag och Emilie måste ha varit en aning rund under fötter, så som vi hånglade och alla killar glodde som om dom aldrig sett två tjejer hångla.. HAHAHAHA, vilka mesar xD
Mange kom och hämtade oss sen senare och jag trallalalalalaaaa... sen slocknade.

Vaknade och var döbakis typ sen var det panpizza som gällde, fan kebabpanpizza för er som inte vågat prova det och gillar lite starkare kryddor, DOOO IIIT, den var riktigt mums mums ;)

Blev skjutsad till tåget och när jag väl sätter mej på tåget så NEJ... inga pengar på mej, haha..
Fort skuttar jag ut ur tåger med min resväska och folk måste trott jag var skitzo eller nått.
Ringde "heeeej, kan du vända tillbaks, jag kan inte åka med tåget" hahah.
Tog nästa tåg hem som gick två timmar senare.
Sa till Emilie "gud vad denna helg har gått fort" och det tyckte hon med, alltid när jag är där så försvinner bara de två dagarna iväg, man hinner knappt göra nått.
Snart så kommer jag till er igen, I will be back ;)

Hem till mammsen och käkade lite mat och fikade lite.
Sen hem hit och somnade inte fören 4 tiden på natten och så skulle jag ju upp 8 och jobba (måndag), blääää.
men det gick rätt bra ändå.
Fick lite tacosällskap hit hem till mej och lite myspys osv ;)

Och nu, nu så ska jag fan käka, håller på att dö av hunger, beställde pizza och KUL att hela jävla vitsåsen föll ner i väskan så nu har man fått tvätta den med, jävla skit.
Ska nog till mamma och hälsa på lite idag, har sagt att jag ska hälsa på flera dagar men inte blivit av.

Ikväll så vettefan vad som händer, blir nog lungt.. eller nått.
Får se, får se.

Tjooooofadderuttan ;)

Utanför Emilie, myyycket snö som hade där uppe ;)

Hahaha emilie, dags för lite skoooter? xD

Kanske lite skridskor? ;)

Liten gullrumpa i borlänge xD


eeeeeeeeeeeego

ska jag säga xD



DETTA är bevis på att Emilie är dålig på att ta kort när hon har druckit HAHA xD

haha

Lite pöjkar Emilie känade som vi hade kul me xD

Tituuuuuuut

Avslutar med Emilie och killen hon snodde kepsen av hela tiden xD


Finns så många fler och roliga bilder när Emilie och jag fular oss innan krogen,
men alla ligger nästan på hennes kamera :(
Bläääääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0