Magkatarr.

Allting känns jobbigare än vad det är precis just nu.
Får magkatarr av allt.
Är så stressad just nu att jag måste hinna sova några tim innan jag ska jobba men denna natt blir nog sömnlös pga alla tankar och allt skit.

Kärlek är nog det jobbigaste som finns i liver, utan kännslor skulle man leva så mycket lättare.
Önskar att man kunde stänga av dom bara, men så går det ju inte att göra.
Vet ju inte ens själv vad jag håller på med för nått.
Varför blir allt fel vad man än försöker göra?
Och allting känns bara mitt fel oavsett vad som än händer.
Förstår inte varför du bara ser mina fel hela tiden och känns som att du inte bryr dej om nästan nått :(

Skiter snart i allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0