Tjena Ågren, läget?

Hahaaaa, hejsan ååågren.. trevligt att träffas igen.
Idag har jag ångest faktiskt, vilket jag hade i torsdags morse också.
På onsdagen så kom Claes hem till Sara som jag skulle va kattvakt till, vi satt och drack öl och fjantade oss med massa prat och skratt.
Både blev väl en aning rund under fötterna och så skulle vi ta bussen in till stan.
Tjohejjdu, bussarna gick ju helt fuckat!!!
Vi råkade åka ända till stationen fast vi skulle av långt innan så vi hoppade på en ny buss för att åka tillbaks till där vi skulle ha hoppat av och Claes säger "Vad var det jag sa Cissi, hade vi gått så hade vi redan varit framme"
Okej, jag får erkänna att han hade rätt faktiskt, men vafan xD

Mötte Bella och Denise senare och så blev det Sjökrogen.
Och där träffade man ju en viss person man inte vill träffa.
Fan det kändes inte kul alls, och jag blev ledsen och jag vet inte vad.
Men nu visade den här personen att den är fan inte värd min tid, man lämnar inte en packad människa ensam utan att ens säga till, bara drar.. inte shysst.
Och jag fattar inte varför du har kvar mitt nr???
Du vill ju inte ha nått med mej att göra och så visar du att du har kvar mitt nr??
Vill du att jag ska springa efter dej eller??
Det kommer jag aldrig göra mer, bara så du vet!

Iaf så åkte jag hem till en viss person och hade det trevligt på natten ;) hahaha..
Vaknade upp på morgonen och sen var det bara hem till Sara och sen tog jag promenad till Tina och vi köpte pizza och mosade det.
Var med henne och hennes dotter hela torsdagen :D
Var iaf skitkul och speciellt att leka med hennes söta Thea, hon är så rolig och hon älskade att säga "pillesnorre" som jag lärde henne :D hahahah..

Sov över där och så var det freeeedaaaag :D *PartyParty*
Gick upp tidigt för att gå på tråkmöte och sen så blev det hem och fixa och grejja lite.
Hamnade Hos Tessan och Max och där var det ju hur trevligt som helst :)
Hade iaf askul och sen hamnade vi på Sjökrogen och jag vet inte vad jag höll på med men vafan, jag skyller på fyllan.. det får man göra xD
Man blir bara så knäpp ibland, hahahah..
Efter donken så blev det taxi hem hit till Bajstuna och sen var det bus innan hemgång.

Och idag så vaknade man med en helvetes ångest, men nu börjar det gå över.
Ringde mamma och hon va döbakis.. haha.. men vi bestämde oss för att åka iväg och sola och bada ändå :D
Och det var de värt, hur skönt som helst och vi fikade och grillade korv och så, myspys ^^

Ikväll så blir det bara lungt, ja.. vad jag vet iaf.. men funderar bara på att vara.. kanske blir så ;)

Tjofadderuttan!

Onsdagen i väntan på Claes som hade mina öööl xD




sööötis :D


Muuuums <3







Hahahha xD

Bella + Denise ^^




Alltså?? AAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA xD
Avslutar kvällen med denna bild, tack alla för en rolig kväll ;D

Tina på torsdagen efter vi mosat pizza och varit på promenad åt vi HelloKittyglass :D



Hon ska alltid dela med sej av allt :D lilla busungen ^^

Fredagen mötte denna Emmelie upp mej ^^

Var lite kuligt folk där faktiskt, aldrig umgåts med de flesta.









En biff dök upp..

Hallå, dina brillor är i säkert förvar iaf xD






Avslutar fredagen med en mongojag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0