Black and...nougat?

Kan bara säga att helvete så man ser ut just nu.
Har ränder vid trosan och boobsen så det skriker om det.
Brände mej riktigt rejält idag när jag var och solade och brun?
Snarare RÖDBRUN är vad man är nu.. är iaf inte vit längre, förutom på vissa ställen då xD
Så jävla fult med ränder, hahahah.. men wtf :)

Igår hade jag mej en standag med mamma, hittade lite smått och gott sen så stack jag hit igen och fixade käk och sen var det bara att cykla till Iman på viksäng.
hahaha, det tog mej över 20min att cykla till henne och hon bor vid viksäng centrum ASG!
Alltså.. ja jag är jävla blåst, jag trode att det fanns en kortare väg som jag kunde ta så jag cyklade vilse, men jag kom ju fram till slut nångång.
Jag var helt död när jag kom fram och Iman räddade mej med sina ord "Det finns öl i kylen om du vill ha"
Fort som fan norpade jag åt mej en och njööööt.
Hon satt och drack en god grogg med massa is i och hon fixade samma till mej med :)
Vi satt ute på balkongen och njöööt av livet och sen säger jag "fan vi går ut på krogen" och så klart är hon på!
Jag cyklar hem RÄTT väg denna gång.. och det tog ca 5 min om jag ska vara ärlig alltså.
Jag skrattade bara åt mej själv så som jag virrat runt tidigare, men nu vet man iaf hur man ska cykla xD

Fixade mej iordning lite snabbt och började dricka och sen kom Iman hit.
Och trevligt hade vi det som vanligt sen gick vi ut och träffade hennes polare.
Och snacka om TUR jag har...Jag skulle ta ut pengar... men jag tog bara med mej kortet, och precis så skulle jag betala inträde och jag såg att det inte fanns pengar.. jag blev galen och sa till Iman att vi måste springa bort till bankomaten vi tog ut penga rna ifrån för att se om de fanns kvar.
och ja, dom var kvar.. ingen hade sett dom.. snacka om tur man hade och tiden mellan jag tog ut pengar och gick tillbaks var på ungefär 30min, så turen var med mej, och jag blev glad som SATAN! ;)
Hade iaf astrevligt, tack för en rolig kväll!
Jag:- Vi är så här, black and white du och jag!
Iman:- Du är inte vit.
Jag:- Jaaa, men vafan... black and nougat då?

Nu är vi black and darkbrown ist Iman tack vare idag ;)

Vaknade halv 8 idag och jag vet steeeendöd, virrade runt som en idiot här och visste inte vad jag skulle ha med mej.
Kom iaf med bussen som jag skulle hionna med till skultuna och sen var det bara ut och steka.
Jo... stekt blev man ju, så nu blir det vilodag från solen imorgon.

Kom iaf hem hit, hade planerat att umgås med Tina, men det blev inte av hahaha.
Alltså, Tina... vi får skärpa oss, vi bara planerar och planerar hela tiden men sen är det antingen du eller jag som ändrar, haha xD
Men det är skitsamma, jag orkar inte med dej idag ändå, jag är för trött xD ASG!

Snart ska jag käka lite och kolla tv, sen blir det sova.
Och imorgon kommer min älskade misse Drina hit och bor med mej till på måndag pga vissa omständigheter,
ååååh min lilla älskade prinsessa, saknar henne såååå <3

Nattelinattnatt!

Jag hade damp för var överdrivet glad all night long, nope.. inga lyckopiller, haha..
fråga inte vad problemet var xD

hahaaa, Iman fixar hååår.




Imans vän har scaaaaryeeeyes xD

Avslutar med pissande ställnings bilden xD


Kommentarer
Postat av: Jenny

SHIIIT vilka söta skooor :D

2010-07-16 @ 20:06:48
URL: http://jennykristiina.blogg.se/
Postat av: Ejlen

fina bilder på dej och iman :)

och va fin hon är i lugg!

2010-07-20 @ 18:14:51
Postat av: Anonym

Jenny: Tack så mycket :)



Ejlen: Ja tack, visst gör hon :D

2010-07-20 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0