confused?

Hallå.. min hjärna hänger inte med längre.
Jag pratade med Emmelie igår i tele och bestämde att vi skulle ses på kvällen.
Idag när jag vaknar också så går jag upp astidigt för att hinna träna.
När jag kommer dit så är det inte öppet, och jag fattar ingenting.
Sen slog det mej efter att ha pratat med Seija att fan också, dom öppnar ju 1 varje tisdag och det ska jag ju veta om.

Kom hit och mosade mat och sen så kom Emma hit, trode hennes lilla son skulle komma hit :P
Men han blev lämnad hos hennes mamma.
Följde med henne och hon klippte sej och fixade ögonbrynen, tog ju hundra år haha xD
Sen hade jag planerat med sara att jag skulle till henne efter jag träffat Emma, hallå hur dum är jag?
Emmelie var ju bortglömd, hahahaha xD
Så blev lite knas men det ordnade upp sej ändå.

Emmelie var redan här med donken till oss innan jag ens var tillbaks från Emmas klippning.
Men iaf så satt vi här och mosade i oss och pratade massa skit, hahaha..
Fan har ätit paj till frukost, kom hem och mosade mat, var och tränade och kom hem och mosade annan rätt mat, och sen kom emmelie och jag mosade cheeseburgare och där emellan har det varit massa kakor och grejjer och nu har man mosat godispåse, hahahaha.. fattar inte xD
Hur fan orkar jag??
Är jag med bäbis?
Vad kul :D
hahaha nejdå... men vafan, nått fel är det ju... hinner man äta så här mycket?
Eller mycket kanske jag inte ätit, men många gånger iaf.
Skärpning på mej, jag bara växer och växer ju.. men men.. shit the same :D

Nej nu blir det fan tv, sen sovdags..
Natti nattiiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0