Hejdå Skultuna!

Hej stan :)
Ja nu har man packat och grejjat klart och fan vad ångest jag får när jag håller på att packa.
Fan jag vill ju ta med mej allt men det går ju inte :(
Men ändå blev det två resväskor, en påse skor och tröjor och en större väska och en liten xD haha.
Men men, ska ju va borta i tre veckor så då måste man ju ha nått att välja på.

har nyss mosat tacopajen och den är ju sååå mums, ni måste ju bara prova den.
Nån dag när jag orkar så skriver jag upp receptet, och jag lovar.. ALLA älskar den ;)
Hoppas det blir sol och bad imorgon eftersom det är så fint väder.
Men många är så tråkiga och vill bara sitta inne, men det vill inte jag.
Ska börja morgonen med att gå och kolla ett linne jag vill ha sen träna och sen leta efter nån solpolare :D

nej nu ska jag skutta in i duschen och fixa lite och sen blir det att åka iväg.
Kommer sakna min lilla misse här hemma, min lilla älsklingsbäbis <3
Usch så jobbigt att lämna henne.
Men funderar på att hämta henne nästa vecka, pappsen kanske får besök hit hem av sin son (min halvbror) och sin fru med massa ungar och grejjer och min lilla Drina är så folkskygg och ungar som skriker och gapar som springer efter min misse gör det ju inte ett dugg bättre, så därför ska jag hämta henne till Claes så hon får vara i lugn och ro med mej!

jaja, nej nu jävlar reser jag.. TJOHO :D

Allt detta och lite till skulle me, men inte min bäbis som står där ledsen bland alla mina kläder :(
Kommer saknar dej min lilla prinsessa <3

Mums! DrömTacopajen!!

Stek stek sol sol bad bad strand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0