Hit och dit?

Vadå.. vilken dag?
Just ja, i lördags så vaknade jag upp med Tina döbakis ju, nu minns jag.
Hon stack hem till sej och efter lite mat och ett par öl så cyklade jag hem till henne.
Satt där och smådrack lite och var så jävla krogensugen.
Ringde Madde och hon var på ^^
Skulle springa från andra sidan vallby till den andra i spöregnet, jag sprang vilse och efter 30-40 min så kom jag fram till slut helt dyngsur fasst det igentligen är skitlätt väg att gå till henne från TIna, hahahah.
Var bara raka vägen över men jag sprang bakom centrum och jag vet inte vad xD
Satt hos Madde och drack och snackade skit och sen hamnade vi på BMB.
Kan man ha snällare taxi än vi hade?
Han stod först och väntade 15 minuter på oss och sen kom jag på att jag glömt nyklarna hos Tina och så skjutsar han oss dit och inte fören DÅ när vi åker ifrån Tina så sätter han på taxigrejjen, jääävligt shysst.
Och nret till han? Får ni inte :P hahaaaaa!

Blev nykter på BMB typ men sen ordnade det ju upp sej och kvällen blev ju som den blev ;P
Vaknade upp med söndagsångest, sov som en idiot.
Systser och jag åkte iväg till pappsen för där var man halvbror med hans fru och hans ungar som bara snackar finska... Jippiiiii hej hej jag kan inte prata finska, bara förstå.. så mycket hade man ju inte att prata om med dom iaf.
Men fan så ungarna hade växt, fan dottern var längre än mej till och med och för 4 år sen var hon liten dvärg, blev ju nästan rädd xD

Stack hem till mammsen efter det och färgade hennes hår.
Snacka lite skit där och sa hejdå för hon skulle åka till finland dagen efter och hälsa på hennes syster.
Efter det så fick jag skjuts av syster min hem till Tina för att hämta min cykel och där blev man ju kvar ett tag.
Satt och målade med rosa ögonskugga med Thea och hon va heeelt rosa på hela pannan och jag va rosa på ben och armar xD hahaha..
Hon är så go den busen.

Igår så var den måndag, ja.. då cyklade man till Ellen.
Träffade en person innan jag skulle in till henne och det kändes bara skönt att se han igen.
Var så länge sen jag vi pratade sist, saknat dej såååå.
Hos Ellen blev det massa prat och så kom Märta dit också, och vi åkte ju och hämtade donken och sen blev det kaffe på det.
Märta drog lite tidigare och jag och Ellen började kolla på film och senare fixade vi supergod käk, mums :D
Men snacka om vad vi pruttade hela kvällen efter det, hahahahahh xD
Kom hem sen och så fick man reda på dåliga nyheter, och jag var orolig hela natten och kunde knapt sova.

Vaknade tidigt imorse och så va r man ju fortfarande orolig, alla var oroliga, undare vad som kan ha hänt osv.
Stack till skultuna för att hälsa på pappsen som gjorde god mat och så klart tog jag med mej matlåda ;)
Sprang en snabbis och sa hej till Björn med, var hundra år sen sist jag såg han kändes det som.
Och sen fick jag ju reda på att det alla var oroliga för var inget att vara orolig för längre, allt ordnade sej.
Men jävligt dålig stil av en viss person alltså.. tycker du kan be om ursäkt till din familj iaf!
Åkte och handlade lite käk hit osv och nu så sitter man hääääär.

har städat som en idiot här och grejjat och så kommer Iman snart hit på lite kaffe och prat.
Sen väntar sängen... jag är döööörtrött alltså xD

Hejdå vafan! :)

Madde, vem fan va han? xD Tack för en kul kväll iaf :D

Där har vi ju dom :)

Hahaaaa, ja jag tycker de där är skitkul xD


Syster... inte undra på varför alla vill ha mej.......

och dej.... xD hahahaha..

SötisThea! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0