Kaffe+SconesFredag!

Happ... nykter fredag då.. jag vill ha öl.. men icke sa nicke!
Jag spar dom tills imorgon då jag och Ellen ska till Pride :)
Då blir det bira till frukost :D
Snart ska jag väl iväg hem till henne och börja baka sconsen osv.

Jag har iaf fått erbjudande på lägenhet på haga :)
Brevid Ellen och Dennis, och Emmelie bor liten bit ifrån och Kim med.
Lite roligt ju när man har folk nära sej man känner, så jag hoppas att jag får den :)
Men men, turen med lägenhet har ju varit fucked up, så om jag inte får den så blir jag ju absolut inte förvånad.
Men fattar inte.. nu är det nästan fjärde gången på raken jag fått visning och jag tackat ja på en gång men nån annan har lyckats fått den, blir gaaaalen.. men men thats life, inte börja böla för de :P

Och Bläää vad saker och ting känns fett skumt nu alltså.
Konstiga saker händer fan, människor man aldrig kunde tänka sej umgås med förr har man börjat umgåts med och fått kontakt med.
Hrrrmmm... gaaah... ta en dag i taget.. se vart saker och ting leder om dom ens leder nån vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0