Sjukling?

Nej nej och NEEEEJJJJ!!!
Jag får inte bli sjuk, jag blir gaaaalen... känner mej helt fuckad och känns konstigt att röka, då är det ju nått stort fel om det inte känns bra att röka, jag som älskar smaken av tobak när jag är riktigt röksugen.
Hoppas det går över, hoppas hoppas!

Är glad idag för Emmelie ringde och sa att vi ska beställa kryssningresa :D
Blir det massa bärs hem ;)
Vi lämnar hjärnan och kännslorna hemma och partajjar gärnet på båten, så som det ska vara, fan vad jag längtar... wiiiiihoooooooooooo!!!!

De här dagarna har jag inte gjort så mycket, träffade Ellen i onsdags och vi gick på stan och fixade lite doppresenter och sen träffade vi Alexandra på stan och vi gick och köpte glass och åt det med kaffe och hade mys :) 
Senare kom Ellen hem till mej och vi skulle baka scones.
Och jag som är en jävla nöt trode hemköp hade öppet till 22 men de hade bara öppet till 21, så vi fick ingen jävla scones och kaffe den kvällen :(
Vi satt och snackade skit ist och mosade mackor senare på kvällen, inte alls lika gott :(
men det dög :D
Mina planer var att partajja men det blev ju inte så, tänkte att vänta till helgen känns nog roligare :)

Igår så gjorde jag inte så mycket heller, lagade massa mat så jag fick matlådor, slipper man laga sen.
Och sen mötte jag Tina och lilla Thea, vi gick till vasaparken med kaffe och satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Så trevligt såååå :)

Nu väntar man på pappsen för att jag ska bli hämtad.
haha jag har med asmycket för att bara sova där en natt lixom, men vafan :/
Ska ju på dop imorgon, så det är presenter och allt möjligt med :D
Alexandras lilla Li blir döpt, och sen efter det blir det ut och dansa rumpan av sej med Ellen, Iman och Imans vänner :)
Hoppas på en riktigt rolig kväll imorgon.

Ikväll så blir det bara lungt, känns skönt.. kanske nån bra film med godis, vem vet? :)

Ha en treeevlans helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0