Stolt!

Ikväll var det premiär för "Cissi utan smink utomhus" hahahah xD
Har alltid haft smink utomhus sen jag var 12-13 år, aldrig gått utan.
Elr kanske, men då har jag alltid haft solbrillor på mej, förutom på stranden.
Men nu har jag har blivit sån att palla bryyyy sej vafan.
Förut var jag alltid tvungen att ha smink fast det var mörkt i skultuna, men vafan finns ingen jag vill ha här ändå så varför försöka göra sej fin ens?
Så ja, stolt är jag över mej själv, HA!

Och ännu mer stolt är jag att jag var nykter idag :D
Jag valde att åka hem till pappa och äta glass och dricka kaffe med han och blondera och färga mitt hår ist, vilket jag känner nu var ett bra och trevligt val.
Så är jag pigg imorgon för både dop och skaka rumpan av mej på kvällen :D

Gick nyss en liten promenad med Ellen, fan vad det börjar bli kallt ute, brrrr frös ihjäl fast jag hade mjukisar och tjocktröja på mej :(
Vintern är snart hääääär, BRRRRRRRRRRRR!

Jaja nu ska jag äta lite rostade mackor med ost och oboy :D
sen ska jag sussa lite.. kanske se på tv fööörst..

Just nu känns livet... rätt så bra faktiskt ;)

NATTIII!!!!

Om ca 18 timmar ska jag få njuta av ööööl, muuums :D

Om ni nångång är på Lidl, så KÖP denna påse, den är så jävla MUMS!

Ute på vandring mitt i storstan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0