TacoPaj?

Det låter väl mumsigt??
Jo det ska jag minsann laga idag :D
Nu håller man på att tvätta och grejja för imorn måste jag packa efter jag varit på träningen för jag ska bo hos min kära vän Claes mitt i stan igen nu när han ska iväg :D
Så jävla skönt, att bara komma iväg och bara vara, det är vad jag behöver.
Ska vara där till den 28e, Tack Claes, du är väl bäst då, som vanligt xD
Och jag är ju superglad att folk litar på mej och låter mej bo hos dom, precis som Sara gjorde också när jag skulle vara kattvakt till henne så lät hon mej bo där och använda datorn och allt.
Så länge andra kan lita på mej, så kan jag lita på dom, och så är det ju :)

Senare ska jag väl hem till mamma på lite kaffe och prat.
Får fan panik med pengar, jävla försäkringskassan att förstöra allt, har inte fått ersättning nu på två månader och jag blir gaaalen i skalleeeeen vafaaan!
Hoppas det löser sej på nå vis!

Nej nu ska jag börja fixa och grejja :D

Todelooo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0