Tjock?!

Hahaha, Claes är elak och sa att jag blivit större på de senaste veckorna, hahaha xD
Han fick mej att inse att det har jag fan, och det är ju inte bra att jag insett de, nu börjar jag få panik, haha.
Men du ska va tyst, du har blivit tjockare du med xD
"du ska nog hålla dej ifrån majonäsen" haha, fuck off lixom, ASG!
Jaja sak samma, jag skyller på all öl, men nu när det är sommar så vad ska man ta sej till utan dom?
Nej precis :P
Smal är jag sommar 2011 :D

Fan idag var man döbakis, precis som igår, eller... igår kanske var värre.
Fick lite trevligt sällskap i tisdagskväll och vi satt och drack en massa och snackade skit.
Slutade med att jag spydde och däckade nästan på stört, hahaha xD
Vaknade upp och trode jag skulle döööö, var så spyfärdig hela dagen ända till 4 nånting.
Claes kom hem en snabbis, eller.. han stannade iof från 11 till 7-8 på kvällen xD
Han tyckte bara att jag va tjock och ivägen så jag spenderade de flesta timmarna i badrummet, haha.
Skulle iaf duscha och sminka mej och grejja med hår så då fick han lugn och ro ifrån mej.
Och så som han snarkade, ja.. lugn och ro fick han då minsann xD

han försvann iväg och jag med åt mitt håll, Sabina kom och hämtade upp mej och sen var det iväg till Emmelie och vi åkte cab, alltså... seriöst.. vårat hår blev ju helt fuckat så jävligt som han körde haha, men tur att Emmelie hade spegel och hårspray då. ;)
Var iaf supertrevligt hos henne med massa prat och skratt :D
Taxi in till sjökrogen och där var det ju roligare än jag trode.
Men vissa brudar är ju bara för mycket!
Sabina blev puttad så hon flög på mej och öl överallt av dumma jävla tjejer som ska starta upp bråk helt i onödan.. jag sparkade lite snyggt tillbaks så hon inte såg vem det var, haha.
Hon har väl fina blåmärken idag kan jag tänka mej :)
Rätt åt henne!
Men annars var ju allting hur kul som helst där.
Jag, Eddie och Sabina tog taxi från sjökrogen upp till donken, men Sabine åkte direkt hem ist.
Hahaha, jävla sjukt lång kö det var så vi mosade oss fram och hamnade rätt så långt fram iaf.
Först står en asdryg kille och babblar en massa skit, vet inte ens vad han pratade om, Eddie blev så irriterad och trött på han och kön så han gav upp.
Men INTE jag, jag skulle minsann ha mina cheeseburgare nu när jag kommit nästan längst fram i kön tänkte jag.
Sen börjar en tjej tjafsa med mej, haha..
Hon: "Ursäkta, men jag stog före dej, du trängde dej"
Jag: "Jaha? alla tränger sej och många har trängt sej för mej med"
Hon pratandes bakom min rygg: " jävla fitta, hora jag ska döda henne, vänta bara"
Jag vänder mej om: "Ursäkta men är det mej du pratar om?"
Hon ryter "NEJ", och sen när jag vänt mej om: "Jävla fitta vänta bara hon ska få jag ska döda henne"
+ så får hon cp ryck och börjar slå på bordet och grejjer bakom mej, hahaha xD
Jag frågar lungt: "Har du aggrisionsproblem?"
Hon ryter: "Nej det har jag inte, men du har, sök hjälp för dina aggrisionsproblem"
Och jag började tänka... är hon schizofren?
En som arbetade på donken sa åt henne "Ska du gå ut härifrån eller?"
Och hon börjar "Nej ska du? nej ska du?" HAHAHAHAHAHAHA..
Tänk vad det är för monogmänniskor man möter ute alltså, fan vilka problem många har :D
Men hon va helt kocko fan, men väldigt underhållande.
Men tack alla för en roooolig kväll :)

Imorse när jag vaknade så mådde jag ju inte så bra.
Mammsen kom och hämtade mej för hon skulle handla så tänkte att då kan jag också haka på.
Minns att jag typ bara ätit allt möjligt idag, mosat och mosat.
Vi tittade på scarymovie 4 och alltså... fyfan vad jag garvade på slutet av filmen när han får cp ryck och ja jag vet inte vad.. hahahah... så jävla skönt slut alltså, annars var den ju okej, men lite långtråkig ibland.

Och nu så sitter jag hemma och har gosat med min älskade misse <3
Imorn så ska jag hem till Ellen och då ska jag baka scones till oss som vi ska äta med kaffe :)
Så skönt med en sån kväll för sen på lördag tidigt så ska vi till sthlm på pride och gå på paraden och de, om vi nu hinner dit i tid så att säga xD

Snart så blir det sovdags, är såååå trött, för fick sååå lite sömn :P

Ha e göttehelg då.. ciao! 

Claes kom bara hem till han och började stöka ner, haha.

Egooooo!









Aaaawww söta snälla rara Liiinus ^^ 


Vimmel... vem fan står bakom mej? xD




Puuusss!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0