Underbara..

..väder, underbara strand, underbara vatten, underbara sällskap.
Ja, precis.. idag var man och solade och badade massor med min kära mor och far och så hängde min barndomsvän Emilie med, fan tänk.. nu är det 20 år sen vi lärde känna varandra och lika omogna är vi än xD
Åkte iväg tidigt imorse innan tio och var hemma vid fyra.
Fixade mej lite och sen åkte jag och mammsen iväg till stan och hon skjutsade mej hit till Claes igen.
Så nu har jag tvättat och städat lite och snart så blir det tacosrester och film "Mockingbird Don't Sing". se den!

Fast jag alltid vill ha sällskap så måste jag behöva vara ensam ibland, det är nyttigt.

Imorn så ska man upp tidigt igen för ska ha standag med mor och sen så blir det nog att träffa Tina :)
Fan vi har bestämt i två dagar nu att ses, först kunde inte hon och sen inte jag idag xD
haha men det är shit the same, tredje gången gillt säger vi ^^

Nattinattiiiii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0