Fuck Midsommar!

Alla planer och skit... bara går fan åt helvete.
Snart blir jag själv hemma ist och glor tv och dricker öl!
Blir ju galen när allting ändrar sej jäääääääämt!!!!!!
Och de flesta folk är så jävla egoistiska, fan vad trött jag blir.
Och vissa tror att dom kan behandla en hur som helst, sen nästa dag när dom väl behöver nånting.. ja vad som helst, hjälp med ett nr, hjälp med ja nått annat.. då duger man lixom.
Sånt där tål jag inte.
Är man vänner så visar man att man är vänner för varandra, man gör allt för varandra!
Jag vet.. jag har bara två såna vänner som skulle skita i vad som hände med dom, bara dom kunde hjälpa mej på nått vis... inte fega jävlar som lämnar en polare i sticket och springer iväg..
DET är ingen polare, jag skulle aldrig kalla det för en vän, utan mer för en falsk jävla idiot!
En vän finns alltid där, oavsett vad.. jag skulle aldrig lämna min vän i sticket iaf.

GLAD JÄVLA MIDSOMMAR PÅ ER....IGEN!

Haha gammal bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0