Helgen?

Jaha och så var det söndag igen och snart lyfter jag på arslet och cyklar till stan hem till Emmelie och umgås lite med henne :)
Sååå fint väder ute så vill bara lägga mej och sola ist men jag hinner ej :(

I fredags så mötte jag Emmelie och vi skuttade hem till Claes där Sara var och senare kom Emma dit.
Var iaf hur kul som helst med massa prat och skratt.
Hamnade på Bmb och där skakade man ju loss rumpan sin som vanligt ^^
Slutade med att alla hittade ett varsit "ragg" tydligen, hahaha... förutom Claes, men han har ju flickvän och är trogen mot henne så han är duktig ^^
Iaf så var alla borta sen, Emmelie, Emma, Sara och Claes hade dragit hem till sej och jag ringde Claes och han kom ner utanför Bmb och mötte mej och jag ville ju så klart ha cheeseburgare men kunde inte gå med mina fötter så jag kom till sigmatorget och fick sitta där själv och vänta på Claes.
Sen kom han ju med burgare och vi skuttade hem till han och mosade och sen la vi oss under varsit täcke i hans säng och pratade om kvällen och fnissade som två småflickor som sov över hos varandra, som när man var liten, hahahaha..
Men tack alla ni för en riktigt rolig kväll :)

I går så skulle jag ha gått på fest, men blev hemma.
Blev bjuden på en inflyttningsfest och en utflyttningsfest, haha xD
Men jag visste inte vilken jag skulle gå på så jag valde att vara hemma med min pepsi och min tårta och sen bra film :)
Och skönt var det som fan faktiskt, nu mår jag prima efter 8-9 tim sömn också :D

Jahapp, nu blir det dusch och frukost, sen är det bara att packa väskan och mosa in låtar i mobilen så man har nåt bra att lyssna på medans man trampar in mot stan :)

Hejsvejs!


Claes & Sara, två sötnosar :D

Haha förlåt Claes, skyll dej själv att du inte har matta på balkongen xD

Jag och en Emmelie som försöker gömma sej xD

Emma dök upp :D

^^




haha xD




Avslutar med krogenbild med en Jimmie, kul att man är brun iaf xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0