Jävla..PIIIIP!

Alltså, vart är min tur??
Varför har jag ingen som helst tur i nånting längre???
Kontraktet gick till en annan sökande på lägenheten.. suck!!
Men det kanske var väl meningen då att jag inte skulle bo just där, får se possitivt på det hela.
Fan jag som verkligen ville ha den, men jag ger fan inte upp!
Motgångar gör en starkare, och jag har haft så jävla många nu hela tiden med allt så snart är jag väl en jävla hulken eller nått xD

Iaf så är mina planeringar för de här två veckorna att sola sola sola.
Äckligt fint väder ju, man blir stressad när det är de, jag vill inte hinna göra nånting annat förutom att sola, spelar ingen roll om jag bara hunnit sova en timma om det är sol och fint väder ute, måste upp på en gång och springa över till mammsen och lägga mej och steka, vill inte missa solen en sekund ;)

Så var där igår efter jag varit på arbetsförmedlingen och var där idag med.
Ska väl dit imorn bitti också innan jag ska på möte och sen på torsdag så åker jag och Emmelie till sandgropen och kollar om vattnet funkar att simma i redan nu ;)
Är väl sviiinkallt, men skönt att ligga där och sola iaf.

Varit nyss hos grannen och vi tänkte kika film, men blev inte av, blev massa prat och kaffe ist, haha.

Skulle sova middag idag också.. en timma så där.. råkade bli fem jävla timmar så nu är man ju skapligt pigg och jag som ska upp tidigt, men jag somnar nog iaf innan tre får man väl hoppas xD

Fan också.. jag vill ha lägenhet NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!
Jag ska sluta hoppas så mycket, så kanske det ordnar sej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0