Long time ago...

Yes, flera flera år sen.. känns som tio år sen.. kan det stämma?
Iaf så var vi bästa vänner jag och Sandra när vi bode ute på landet när vi var små, och så träffades vi idag och gud så roligt det var och så fort tiden gick.
Och världens sötaste pojke har hon fått också och har ett fint hem :)
Själv så vad har förändrats i mitt liv??
Haha, ingenting xD
Men men, är ju fortfarande samma jag och det var hon med.
Exakt likadan som förut :D
Men tack för en mycket trevlig dag och hoppas att våran planerade festkväll kommer att bli av i sommar :D

Iaf, vaknade imorse, skulle träna.. hade asont i hals och öron och märkte vita grejjer i halsen så jag tänkte att jag skiter i det då.
När dagen hade gått så jippiiiii, fick feber och nu har jag ont i hela jävla kroppen.
Orkar lixom ingenting och kan inte ens andas, och jag hatar nässpray, det gör ont i näsan när man sprayar.
Hatar att må så här, jag blir helt orklös, kan knappt stå eller göra nånting.. HAT HAT HAT!!!

Det är ju fint väder och jag har ju planerat soldagar med folk ju.
Redan fixat mackor till mej och Sara tills imorn och hon ska baka.
Jävlar om jag mår ännu sämre imorn, FAN!
Bara för att det blev fint väder så blir jag sjuk, vill va sjuk när det är regn ist.. GRRRRR!!

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen igen, fryser ju fan till och från hela tiden..
USCH!!!!!!

Mamma Sandra och Son Felix :D

Han va så söt och busig så, och jag fick till och med tvåååå kramar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0