Midsommaren ♥

Jojojo, man fick sej en jävla rolig midsommar iaf fast alla jävla planer gick åt helvete :D
Var lite smågrinig på dagen och ringde Sara.. efter många om och men så sa jag "Nej nu jävlar kommer jag hem till dej så super vi som fan och sen får vi se vad som händer"
Och hos henne hamnade jag med massa öl.
Började dricka och dansa och Sara sprang runt som en galning och dammsög innan hon skuttade in i duschen och började fixa sej för kvällen.
Sen blev det mycket dans ute på hennes balkong, spec med låten "skaka rumpan", så jävla bra ;)
Sen från ingenstans bestämde vi oss för att åka ut på landet.
Linus kom och hämtade oss och vi tänkte att vart fan är vi på väg?
Till en jävla bondfest eller?
Säkert bara massa konstigt folk där kanske?
Hahaha, så jävla fel, vi hamnade på en asrolig maskeradfest typ.
Fan Jesus sprang på gräsmattan och babbla i mobilen och hon som bode där var en tiger och sen sprang Günther där också med sin bimbobrud och sen hippie, transa, Jason och ja jag vet inte vad xD
Kul var det iaf, jag och Sara stack ju ut rätt så mycket för typ alla var ju utklädda, men det gjorde inget, vi var ju utklädda till "tio topp brudarna" så xD hahaha.
Blev massa lekar också, som jag tyckte var roliga så länge jag nu var med hahaha, vilket inte var alls länge.
Sprang mitt i allt på toan och så slutade det med att jag satte mej och babblade med nån och sen helt plötsligt så hade dom lekt klart xD
Men iaf så var det en superkul midsommar och man fick ju sej en liten midsommarkyss också ;)
Men...... det sket ju sej sen.. som vanligt :P
hahahaha finns fler fiskar i havet :D

Kvällen slutade med att jag och Sara fick skjuts hem av snäll Linus och sen mosade vi falukorv och makaroner och sen slocknade vi som stockar.
Vaknade upp halv tio asbakisar och jag va skitnervös och stressad som fan, enligt Sara xD
Hon satt och sjöng "Kärring nu får du skärpa dej, håll käften bla bla" vettefan vad det var för låt.
Iaf.. efter att bara fått i mej nästan en hel panpizza så åkte vi iväg till tattoostället.
Och jag va ju bara nervös, hahaha.
Gick in och träffade han som skulle fixa tatueringen och han va ju supernice kille alltså, helt genomgo ^^
Sen var det bara att lägga sej där och i början av halva tatueringen så kände man ju inte nånting alls typ, höll på att somna för var så skönt.
Sen när han kom högre upp så höll jag på att dö, jag trode jag skulle dö xD
Och skuggorna var ju bäst, hahaha.. lät ungefär så här "hahahhihihi, ajajajaj, hahahihihi, ajajajaj"
Alltså det kittlades så jävla mycket så jag började garva på vissa ställen och vissa gjorde det så ont så jag trode jag skulle dö eller nått.
Men värt var det iaf :D
Efter att ha legat där 5,5 tim, med ett par pauser också så klart, så var det färdigt :D
Och det är Mike jag måste tacka, och det är Mike jag kommer gå till nästa gång så fort han är tillbaks till västerås igen, du är bäst!

Efter jag va klar med den så kände jag mej helt förstörd, ätit för lite och druckit för lite så det var bara att åka hem och jag slocknade som en stock sent på natten xD
Skönt som fan!

idag så har man varit och solat och badat, men det skriver jag om imorn, jag orkar fan inte skriva mer nu..
Fan supertrötter är jag idag... snaaark!

Tack för en jättekul midsommar alla ni som var med :D

Sara, ska du inte torka av din spegel snart? xD

Hahahahahah dammsugarSara :D

Skål i sooolen!

Fiiin Sara :)




TigerCissi :D

Kuligt folk :D

Transan, Linus och Micke.. haha, Jesus springer där med mobilen xD

Rock 'n' roll ;)

Günther :D



Jesus hade vunnit tequila brillor :D

Micke gillade dom ;)

Me tooo xD

Vad gör ni? Vad Linus sen nyfiken ut då xD hahaha

Jag förlovade mej med Micke som gjorde en gräsring till mej,
men nu är det tydligen slut mellan oss, ASG! Fast han ställde sej på knä och allt ;P

Lekdags :D

Hahaha jag ba flööööög efter han xD asg! Leken va kul iaf, hahaha.

haha Jesus var bra :D



Haha, Pappan i huset var fan skön som ramlade ner i poolen och allt :D


Blommaaa!

Haha förlåt Sara att jag tafsar på din tutte xD


Hahahaha, vafan man måste ju bjuda på sej själv ;) ASG!
 
Avslutar kvällsbilden med en Sandra :D

BakisSara xD

haha jag=ASNERVÖS.. så tog massa såna här mongobilder xD

hahahahahah :D

Haha Jason är en riktig karlakarl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0