Sleeeep?

Idag är det fredag.. jag vet inte ens vad jag har gjort de andra dagarna.. hmm.
I tisdags efter jag tränat så var jag ute på långpromenad med Ellen och sen gick vi hem till mej och fikade lite och snacka skit som vanligt ^^
Alltid lika kul faktiskt.

I onsdags så upp och träna sen hem till Sara :)
Åt lite där och så gjorde vi andra skumma grejjer som jag inte tänker nämna här för ingen tar sånt seriöst.
Och alla säger "det funkar ju inte", men jo.. det gör det, fick jag bevisat då.
Vi hade ju planerat att fixa CV.. ja min gick ju inte så bra haha, så blev ju ingen.
Men tiden rann iväg som vanligt.

Igår så tvättade jag lite och sen stack jag hem till mamma och drack lite kaffe och snacka skit sen drog vi med hennes väninna och hennes man för att åka och titta på hus som dom skulle se.
Första huset blev ju dom förälskade i men jag och mamma blev mer förälskade i det andra.
Allt var fräsht i andra huset och med vääärsta poooolen ;)
Fan vad nice, var stort uteställe runt poolen och allt, jag ÄLSKADE det.. jag ska fan ha pool i framtiden ;)
Hem till mammsen sen igen och vi tittade på "På smällen" som kom på tv.
Varför säger alla att den är bra?
Det enda som var bra i den var när hans höga polare låtsasknullade varandra när han pratade i tele med tjejen som filmen handlade om och sen när hans andra två höga polare åkte rullstol, haha xD
Annars var den ju.... TUMMEN NEEEEER!!!
Mosade lite rostade mackor vid 12 tiden och sen cyklade jag hem.

Jävla sömn, jag får aldrig sova en hel natt utan att vakna, blir tokig!!!
I natt vaknade jag 5-6 gånger igen.
Varje natt är det typ samma sak och jag blir dum i huvudet.
Längtar till den 23e då jag ska få träffa en överläkare och då hoppas jag på recept på nånting som kan få mej att sova en hel natt nångång.

Vaknade idag och fan vad irriterad jag var/är på allt!!
Minsta lilla ljud och ja, så vill jag döööda.
Så här blir man fan utan riktig sömn, man blir ju som sagt... tokig!!!

Ska snart skutta in i duschen och fixa mej, sen blir det ööööl med Ellen, Anna, Emma och kanske Alexandra :)
Hoppas det blir skojjskojj.
Vi vet inte än vart vi ska ut riktigt, men nånstans blir det ju, men skit samma vart, vi har kul endå ;)

Tjohejj!

TröttisSara ^^

Tröttisjaaag!

Dom hade myspys katt som mös vid poolen.. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0