Sol&BadMys!

Härliga väder och igår var man upp kl 8 och sen var det iväg mot stranden :)
Åkte först med Mamma, Keijo och Kenny.
Hittade mysplats och så la man sej och började steka.
Lite drygt att ha jävla skydd för tatueringen hela tiden men måste ju.
Tog ett gammalt linne och klippte sönder som jag se la över tatueringen, det är ju skönt att man är tjej, kan man ju sätta fast skiten under bhn iaf :D

Senare kom kära syster och efter nån timma så dök Dennis, Mona och deras polare Jonas upp.
Dom började ju så klart leka med sina brumbrumbilar, jag ville testa köra men jag va rädd att jag skulle köra ner nån i vattnet så jag lät bli, hahaha.
Jag brukar bli lite överdriven när jag ser att jag kan nånting, så ska jag visa hur coolt och fort jag kan köra och då brukar det alltid leda till massa skit så då lät jag det vara ist ;P
Låg och mös hela dagen i solen och var ju lite tråkigt att man inte kunde bada helt som dom andra.
Men kanske inte så bra att hoppa i skitvatten direkt när man tatuerat sej dagen efter så jag doppade mej halvvägs iaf och sköljde bara av mej lite på armar och så :D
Men var roligt att titta på de andra som badade.

Sen blev det ju korvgrillning, haha.. Fixade en brasa och jag sa bara "Hallå det är 2010 och här står vi med en brasa och jävla pinnar och dör av värmen, när vi har en engångsgrill lixom"
Lite sand fick man ju i käften efter att ha tappat grejjer hit och dit men gott som fan var det iaf ;)
"Nästa gång tar vi engångsgrillen" sa mamma, ja... vad var det jag sa? haha.

Efter att ha varit där i 6 timmar så åkte syster och jag lite före ihop hem till mamma med en jäääävla fart, sakta ner syster xD
hahaha.. men jag gillar fart och spänning, det är härligt det.
Kom fram till mammsen och var massa prat här med allihopa och sen blev det lite mat osv.
Sen var det bara att åka hem.
Men hade en huuuuuur underbar söndag som helst.. SÅÅÅÅ underbart att bara steka vid vattnet!

Idag så gick man upp tidigt och sen var det iväg och träna, fan vad det känns att man inte tränat på en vecka när man varit sjuk, man känner att allting känns såååå jobbigt.
Måste komma igång lite igen :)

Nu sitter man hos mammsen och hon sover som lilla törnrosa, hahaha.
Hon har ju jobbat natt så jag låter henne sova tills hon vaknar.
Tänkte sitta här ett tag iaf, ska käka och fika lite och babbla massa skit som vanligt :P

Det är gött de ;)

HejsSvejs!

Haaahaaaa, vad fan gör jag?

Tattoon jag gjorde dagen innan :D

Kenny med sin hatt alltid :D Mamma fixar och donar som vanligt.


haha mamma och syster garvade åt ingenting, varför skrattar man alltid i vatten? sjukt xD



sis <3

yeeey, syster har iaf snygg språngstil :D


Kenny ba flyyyyygeeerrr

Eeehhmm.... vanilj och choklad? elr? xD

BilGänget kom :D

haha en liten jag med sönderklippt linne xD


Massa smuuuultroooon :D

Mona i sin ensamhet och fiskar, men hon fick iaf napp :D

Avslutar dagen med Grottmänniskorna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0