Get a life!

Fredag... hmmm, vad gjorde man då?
Tror man va hemma bara och tog de lungt, jo det gjorde jag ju.
Fixade god käk och mosade lite godis, så skönt så ^^

Vaknade upp pigg på lördagen och sen var det bara att fixa sej och sticka hem till sötisen Sara.
När jag kom in i hennes place så satt hon fortfarande med morgonrock och spelade gitarr och sjöng, haha.
Efter mycket prat och skratt så fixade hon i ordning sej till slut iaf och vi hamnade hos Emmelie lite senare än vi bestämt, sorryyyy :P
Satt och mosade asgod mat fast köttet var en aaaaning bränt, hahaha.
Emmelie = grillmästaren :D
Men det var iaf skiiiitgott tyckte jag, med klyftpotatis, sallad och rödvinsås.. MUMS!
Satt där och drack och snackade skit osv.
Sen så blev det mot krogen och Sara körde som var nykter den kvällen ^^
Släppte först av Emmelie och Alle vid sjökrogen och sen så hamnade vi på BMB.
Hade ju askul i början med massa dans och glada miner.
Men sen blev allting fucked up!!!
Sara sticker ut och röker med en person och sen så står jag kvar och dansar, och ursäkta ordvalet men en turkgubbe kom åt mej med det fyllda ölglaset han hade i handen och då knuffade jag till han och då bestämmer han sej för att hälla ut all öl på mej med flit och jag får cp ryck och riktar mina nävar mot hans fejs och när jag vänder mej om och vänder mej om igen så var han plötsligt borta, jag sprang runt dyngsur av öl i hela håret och allt och är förbannad som ett argt bi, hahahaha xD
Sara var så rolig när hon berättade "fan cissi, det kom fram ett gäng snygga karlar och försökte hjälpa dej, men det enda du skrek åt dom var: HÅLL KÄFTEN!! HÅLL KÄFTEN!!"
hahaha jag minns inte ens de, när jag blir arg när jag är full så minns jag ingenting typ.
Men jävla psykogubbe att göra så alltså, fyfan!!!!!
Men efter dramat där på BMB så stack jag hem till Claes ensam och hämtade min jacka som jag och Sara lämnade där först innan vi gick in.
Och sen ringde jag en person och hamnade hos den, haha.

Sara var söt och hämtade upp mej där på morgonen och sen var det hem till henne och garva åt gårdagen, fan vad ful man kan vara är man är full xD
Blev att mosa pizza senare och sen blev det film, trode det var hunden men det var tydligen Sara som låg och småsnarka brevid mej, väääldigt socialt, hahaha.. men det gjorde ingenting, hon hade ju sovit så lite den natten iaf ^^
Vet inte hur men dagen gick ju jävligt fort, det enda vi hann göra var att äta och snacka skit och sen var kl plötsigt 11 på kvällen och jag stack hem.

Tack för en kul kväll och dag iaf :D

Vaknade upp i morse och hade asont i både öron och hals, men nu har det blivit lite bättre så hoppas jag inte blir sjuk iaf.
Har bråkat med försäkringskassan idag som satan pga min fämiljeläkare som fuckade allt.
Så imorn blir det att byta, ska fråga henne vad hon är för en sjuk läkare!
Idioter det finns.

Och herregud för vissa människor alltså.. dom tror vissa saker är coola och häftiga, men det enda det är...är bara skämmigt, pinsamt och jävligt omoget...
men endå verkar dom vara stolta över det och skryta om det, get a life! plz....

Nu, tack och hej för mej med mina jordgubbar och film :D

Tjing ;)

Haha :D

Egooo!


:)


Emmelie och Alle har det bra bak i bilen, Alle... BÄLTET :P

Jag har det bra fram :D

En söt liten BrumBrumSara  :D

Haha, jag mådde inte bra dagen efter iaf xD

Konstigt nog ser Sara inte heller så pigg ut fast hon va nykter xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0